خبرگزاری کار ایران

با شکست تیم ایلام؛

تیم بسکتبال درفک گیلان قهرمان لیگ امیدها شد

asdasd
کد خبر : ۷۲۹۹۳۳

تیم بسکتبال درفک نماینده استان گیلان با کسب عنوان قهرمانی در مسابقات امیدهای کشور ، به لیگ دسته دوم صعود کرد.

به گزارش ایلنا از رشت، سرپرست هیات‌بسکتبال گیلان اظهار داشت: تیم بسکتبال درفک رشت در دیدار نهایی رقابت‌های لیگ امیدهای کشور با پیروزی در هر دو دیدار رفت و برگشت مقابل ایلام، علاوه برکسب عنوان قهرمانی به رقابت‌های لیگ دسته دوم صعود کرد. 

محمد رفیعی افزود: تیم بسکتبال درفک رشت در دیدار رفت از مرحله نهایی این رقابت ها موفق شد تیم ایلام را با نتیجه 74 بر 48 شکست دهد تا با این پیروزی ، امیدوارانه تر برای کسب مقام قهرمانی ، دیدار برگشت را برگزار کند.

وی بیان کرد: در دیدار برگست نیز تیم بسکتبال درفک همانند دیدار رفت برتر از حریف خود ظاهر شد و سرانجام توانست با اقتدار و با نتیجه 85 بر 51 برابر ایلام پیروز شود تا با برتری در هر دو دیدار رفت و برگشت، جواز حضور در مسابقات لیگ دسته دوم را تصاحب کند.

رفیعی به نتایج کسب شده سایر تیم های گیلانی در رقابت های لیگ کشور نیز اشاره و خاطرنشان کرد: خوشبختانه نمایندگان گیلان در مسابقات بسکتبال لیگ های نوجوانان و جوانان کشور درخشیدند و با موفقیت مرحله اول را پشت سر گذاشته و به مرحله دوم صعود کرده تا بین 16 تیم برتر این مسابقات قرار گیرند.

رفیعی ادامه داد: همچنین تیم بسکتبال بانوان راستکردار بندرانزلی به عنوان تنها نماینده بانوان این استان در لیگ دسته اول بانوان کشور حضور دارد که رقابت های دور رفت را با موفقیت پشت سر گذاشته و امیدواریم که در ادامه نیز این تیم نتایج خوبی کسب کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز