خبرگزاری کار ایران

احمدی مطرح کرد:

گیلان قطب بزرگ کسب و کار الکترونیکی در کشور است

asdasd
کد خبر : ۷۶۳۲۴۱

معاون‌هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری گیلان کسب رتبه تک رقمی گیلان در بهبود فضای کسب و کارهای مجازی در دو سال گذشته را نشان دهنده پتانسیل خوب استان در این حوزه خواند و گفت: ۱۱۷۴ فرصت شغلی با دریافت نماد اعتماد الکترونیکی در گیلان فعال شد.

به گزارش ایلنا از رشت،جلسه کمیته تخصصی کاهش موانع کسب و کارهای مجازی به ریاست سید محمد احمدی معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری گیلان برگزار شد.

در این جلسه احمدی با بیان اینکه تاکنون حدود 48هزار شغل حوزه فناوری اطلاعات در کشور ایجاد شده،اظهار داشت: از این میزان ۱۱۷۴ فرصت شغلی با دریافت نماد اعتماد الکترونیکی در گیلان فعال ایجاد است.

وی کسب رتبه تک رقمی گیلان در بهبود فضای کسب و کار مجازی در دو سال گذشته را نشان دهنده پتانسیل خوب استان در این حوزه خواند و افزود: بر اساس برنامه ریزی ها و تلاش های صورت گرفته گیلان به عنوان قطب کسب و کار الکترونیکی در کشور شناخته شده و استان برتر کشور در این راستا محسوب می شود.

احمدی خاطرنشان کرد: در اجرای بخشنامه معاون حقوقی رئیس جمهور با موضوع شیوه نامه تشکیل و نحوه عملکرد کارگروه کاهش موانع کسب و کارهای مجازی ،کمیته تخصصی مذکور در استانداری گیلان تشکیل می شود.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری یادآور شد: رسالت این کمیته تقویت کسب و کارهای مجازی و یاری رساندن در کاهش موانع و مشکلات آن و رونق کسب و کار و رفع موانع تولید خدمت رسانی و کسب و کارهای نوپا است که هم افزایی کلیه دست‌اندرکاران موضوع را می طلبد و شایسته است تا دستگاههای اجرایی مرتبط همکاری لازم را در تحقق اهداف تعیین شده ارائه کنند.

وی در ادامه تصریح کرد: در راستای ساماندهی کسب و کارهای مجازی و به استناد مواد 12 و 13 آیین نامه ابلاغ شده که در حمایت از استارتاپ‌ها و با هدف تسهیل امور آنها تدوین شده، هیچ دستگاهی اجازه ندارد بدون طرح شکایت در کمیته تخصصی و بررسی اولیه، از کسب و کارهای نوپا شکایت کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز