خبرگزاری کار ایران

همزمان با هفته سلامت انجام شد؛

راه‌اندازی مجدد بخش روماتولوژی بیمارستان رازی رشت

asdasd
کد خبر : ۷۵۴۹۸۵

به مناسبت گرامیداشت هفته سلامت بخش غدد و روماتولوژی بیمارستان رازی رشت با ۲۳تخت بیمارستانی و ۱۲ اتاق بازگشایی شد.

به گزار ش ایلنا از رشت، بخش غدد و روماتولوژی بیمارستان رازی رشت با زیربنای ۴۰۰ مترمربع و با اعتبار۲۰۰  میلیون تومان با تلاش خیرین حوزه سلامت (یکی از اعضای هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی گیلان) در مدت کمتر از ۲ ماه بازسازی و وارد چرخه درمان استان شد.

بازسازی بخش غدد و روماتولوژی بیمارستان رازی رشت در راستای نیاز شهروندان و با توجه به تعدد مراجعان و فرسوده بودن زیرساخت های درمانی از اسفندماه سال ۹۷ تحت بازسازی قرار گرفت، تجهیزات این بخش نیز ارتقاء یافته است.
بخش غدد و روماتولوژی بیمارستان رازی رشت دارای ۲۳ تخت بیمارستانی با ۱۲ اتاق است.
بیمارستان رازی بزرگترین بیمارستان گیلان به لحاظ وسعت است که متنوع ترین خدمات عمومی، مسمومیت، داخلی، جراحی ( عمومی و توراکس)، تخصصی و فوق تخصصی را توسط بیشترین عضو هیات علمی به بیماران خود ارائه می دهد. این مرکز آموزشی پژوهشی درمانی تنها بیمارستان دارای ۳ مرکز تحقیقات مصوب است که در زمان حاضر شامل ۱۳ بخش بستری به اضافه ۲ اتاق عمل جراحی (عمومی و توراکس- ارولوژی) و ۱۱ واحد تشخیصی به همراه ساختمان های اداری است.
بیمارستان رازی تنها مرکز ارائه دهنده خدمات دولتی رادیوتراپی و شیمی درمانی، سنگ شکن و خدمات فوق تخصصی گوارش، ریه، خون، غدد و روماتو در استان است، این بیمارستان دارای متخصصان زبده برای انجام اعمال جراحی پیوند در استان گیلانست که در حال حاضر تنها در این مرکز پیوند کبد و کلیه انجام می شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز