خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل آبفای گیلان تاکید کرد:

استمرار خدمات الکترونیکی و غیرحضوری به منظور تسهیل در امر خدمت‌رسانی به شهروندان

asdasd
کد خبر : ۷۴۵۲۰۵

رئیس هیأت مدیره آبفای گیلان لزوم ارتقاء کیفیت بهداشت آب شرب استان را متذکر شد و گفت: باید از ظرفیت مرکز خدمات غیرحضوری و ارتباطات مردمی۱۲۲ استفاده بهینه انجام گیرد.

به گزارش ایلنا از رشت، حسینی مدیرعامل آبفای گیلان گفت: عملیات کاهش آب بدون درآمد بویژه در شهر رشت باید مستمر باشد، تکلیف انشعابات آب و فاضلاب روستایی مشخص و ادامه نشت یابی در شهرهای بزرگ ادامه یابد، دقت اندازه گیری و بهسازی منابع تولید آب ارتقاءواز منابع تولیداستفاده حداکثری شود.

رئیس هیأت مدیره آبفای گیلان همچنین لزوم ارتقاء کیفیت بهداشت آب شرب استان را متذکر شد و گفت: باید از ظرفیت مرکز خدمات غیرحضوری و ارتباطات مردمی۱۲۲ استفاده بهینه انجام گیرد و مدیران در مباحث درآمدی، پیگیری انشعابات غیرمجاز، کوتاه تر شده زمان جلسات و برگزاری جلسات بعد از اقامه نماز ظهر و عصر دخالت وح ضور موثر داشته باشند.

وی با تاکید به تشویق همکاران به انجام فرایض دینی حضور مؤثر معاونین و مدیران در نمازهای جماعت را خواستار شد و ادامه داد: انتظار است تفویض اختیارات صورت گرفته به مناطق کاملا رعایت شود و فعالیت ها مستندسازی و به دفتر روابط عمومی و آموزش همگانی برای تولید اخبارارائه گردد.

مشتری مداری، رعایت نظم و انضباط و تعیین تکلیف پروژه های نیمه تمام و رعایت ایمنی در کارها از وظایف مهم و کاربردی مجموعه مدیران و کارکنان شرکت بود که حسینی بر آن تاکید داشت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز