خبرگزاری کار ایران

معاون خدمات مشترکین و درآمد آبفای استان اصفهان عنوان کرد:

مشترکین حق دارند از میزان مصارف و نحوه محاسبه قبوض آگاه شوند

asdasd
کد خبر : ۱۶۰۵۲۲

تک تک تماس های شهروندان به سامانه ارتباط مردمی ۱۲۲ دارای اهمیت است.

باتوجه به لزوم پاسخگویی به سوالات مطروحه از جانب شهروندان اصفهانی دربخش مشترکین وضرورت اطلاع رسانی کافی درمورد قبوض آب بها و حق انشعاب که از سوی مقام محترم وزارت نیرو و شرکت مهندسی آبفای کشور نیز تاکید شده است، جلسه توجیهی پاسخگویان بخش مشترکین با حضور معاون خدمات مشترکین و درآمد شرکت و نمایندگان دفاتر روابط عمومی، حراست و مشترکین تشکیل شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از اصفهان، در این جلسه معاون خدمات مشترکین و درآمد ضمن تاکید بر لزوم تکریم متقاضیان و مشترکین به صورت غیر حضوری و از طریق تماسهای واحد ۱۲۲ و تشریح وضعیت کمبود آب در ماه‌های پیش رو از پاسخگویان خواست که برای تک تک تماس‌های شهروندان اهمیت قایل شوند و تلاش در اطلاع رسانی صحیح، فوری و ثمربخش داشته باشند.

وی این حرکت را در جهت خدمت رسانی مطلوب به مشترکین دانسته و گفت: مشترک حق دارد اگر مبلغی بابت خدمات شرکت می‌پردازد از میزان مصارف و نحوه محاسبه آن نیز آگاه شود.

در این رابطه مقرر شد نماینده بخش مشترکین در واحد ۱۲۲ شهر اصفهان حضور داشته و پاسخگوی تماس گیرندگان این بخش باشد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز