خبرگزاری کار ایران

رئیس مرکز آموزش بازرگانی گیلان خبرداد:

جذب نیروی متخصص توسط مرکز آموزش بازرگانی گیلان

asdasd
کد خبر : ۷۳۷۹۲۷

رئیس مرکز آموزش بازرگانی گیلان در راستای توسعه و گسترش فعالیت‌های خود، از جذب نیروهای متخصص در رشته‌های مختلف تحصیلی خبر داد.

به گزارش ایلنا از رشت، رئیس مرکز آموزش بازرگانی گیلان در راستای توسعه و گسترش فعالیت‌های خود، از جذب نیروهای متخصص در رشته های مختلف تحصیلی خبر داد و عنوان کرد: دانشگاه ها در ارائه مباحث نظری اقدامات شایانی کرده اند ولی آنچه خارج از این مباحث در بکارگیری آن در جامعه مورد نیاز است باید توسط سایر نهادها آموخته و تکمیل شود .

قلیچی با بیان ظرفیت‌های خالی آموزش‌های کاربردی و عملی در استان، اظهار داشت: این مرکز بعنوان تنها مرکز آموزش‌های تخصصی کسب و کار و بازرگانی در استان که وابسته به موسسه مطالعات و پژوهش های بازرگانی وزارت صنعت، معدن و تجارت است در جهت نیل به اهداف کلان خود به نیروی انسانی ماهر در زمینه IT و کار در فضای مجازی نیاز دارد.

وی با اشاره به اینکه ظرفیتهای دانش آموخته IT در گیلان بسیار مناسب است، تاکید کرد: ما برای استفاده از این پتانسیل‌های بالقوه برنامه و خدمات تعریف کرده ایم و چنانچه افراد در رشته های مورد نظر، مشارکت لازم را داشته باشند قطعاً نتایج مطلوبی را به همراه خواهد داشت.

 رئیس مرکز آموزش بازرگانی گیلان در پایان خاطر نشان کرد: فعلاً در حال حاضر، پذیرش افراد در IT در اولویت بوده ولی اشتغال فارغ التحصیلان رشته های دیگر نیز با گسترش نمایندگی مرکز آموزش بازرگانی در سایر شهرستانهای گیلان در دستور کار آتی این مرکز قرار گرفته است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز