خبرگزاری کار ایران

شیرزاد تاکید کرد:

امیدوارم اعتبار ساماندهی رودخانه‌های رشت حیف و میل نشود

asdasd
کد خبر : ۶۹۵۰۶۲

رئیس کمیسیون بهداشت ، محیط زیست و خدمات شهری شورای اسلامی شهر رشت با اشاره به اختصاص اعتبار مجدد به منظور احیای رودخانه های گوهر رود و زرجوب رشت اظهار کرد: امیدواریم این اعتبار به زودی و به منظور ساماندهی و احیای دو رودخانه رشت اختصاص پیدا کرده و حیف و میل نشود.

به گزارش ایلنا از رشت،فاطمه شیرزاد به سفر روز گذشته نوبخت معاون رئیس جمهور به گیلان اشاره کرد و گفت: نوبخت در جریان دیدار با نماینده ولی فقیه در گیلان به اختصاص اعتبار ۶۰ میلیارد تومان در سنوات گذشته به منظور ساماندهی رودخانه های رشت اشاره کرده و این در حالی است که تا کنون و عملا اقدام موثری توسط دستگاه های متولی در این حوزه انجام نشده است.

وی با بیان اینکه اعتبار ساماندهی رودخانه های رشت باید برای همین مهم هزینه بشود افزود: پنجاه میلیارد تومان اعتبار اختصاص یافته در سفر گذشته هیئت دولت به گیلان همانند گوشت قربانی تقسیم شده و این موضوع موجب نارضایتی و گلایه های فراوانی شده است.
رئیس کمیسیون بهداشت، محیط زیست و خدمات شهری شورای رشت با ابراز گلایه از وضعیت نامطلوب رودخانه های رشت گفت: لایروبی، دیوارگذاری ، تبدیل حاشیه رودخانه زرجوب و گوهر رود به فضای سبز و پارک، آزاد سازی و تملک حرایم رودخانه، ایجاد پارک های محله ای و …. از جمله اقداماتی است که شهرداری رشت به منظور ساماندهی گوهررود و زرجوب انجام داده اما اینها کافی نیست و انتظار داریم وعده های مطرح شده پیرامون رودخانه های رشت به زودی محقق شود.
انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز