خبرگزاری کار ایران

شیرزاد خبر داد:

بهره‌مندی از پیاده راه فرهنگی برای آموزش به بیماران دیابتی

asdasd
کد خبر : ۶۹۲۲۰۶

رئیس کمیسیون بهداشت ، محیط زیست و خدمات شهری شورای اسلامی شهر رشت گفت: پیاده راه فرهنگی رشت از ظرفیت مناسبی به منظور ارائه آموزش های لازم در حوزه پیشگیری و درمان برای مبتلایان به بیماری‌هایی از جمله دیابت و غیره برخوردار است.

به گزارش ایلنا از رشت، فاطمه شیرزاد در اولین همایش دیابت و خانواده که برای نخستین بار و به همت کلینیک تخصصی دیابت سیمرغ در رشت برگزار شد اظهار کرد: با توجه به تغییر سبک زندگی و تغذیه امروزی ، آمار مبتلایان به بیماری‌هایی از جمله دیابت و غیره روز به روز در حال افزایش بوده و این زنگ خطری جدی برای جامعه محسوب می شود.

وی با اشاره به نقش مدیریت شهری در تامین و حفظ سلامت شهروندان افزود: ایجاد مکان‌های عمومی به منظور انجام ورزش همگانی  ایجاد کلینیک‌های تخصصی و غیره از جمله مواردی است که مدیریت شهری می تواند در آن به ایفای نقش بپردازد.
 
شیرزاد با ابراز نگرانی از گسترش بیماری دیابت در اقشار ضعیف جامعه بیان کرد: یقینا پرداختن به مباحث پیشگیری و درمان در این گونه از بیماری‌ها هزینه هایی به بیماران و خانواده های آنان تحمیل کرده که در شرایط اقتصادی حاکم بر جامعه بسیاری از خانواده‌ها بالاخص اقشار ضعیف جامعه توان پرداخت چنین هزینه‌هایی را ندارند.
 
رئیس کمیسیون بهداشت، محیط زیست و خدمات شهری شورای رشت به ارائه آموزش‌های همگانی در پیاده راه فرهنگی رشت و … اشاره کرد و گفت: ارائه آموزش‌های همگانی رایگان در چنین فضاهایی می تواند در شناخت و آگاهی شهروندان نسبت به چنین بیماری هایی افزایش نقش موثری ایفا کند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز