خبرگزاری کار ایران

شیرزاد تاکید کرد:

تسریع در احداث تصفیه خانه شیرآبه سراوان

asdasd
کد خبر : ۶۳۹۸۳۳

در چهل و هشتمین جلسه کمیسیون بهداشت ، محیط زیست و خدمات شهری شورای رشت تسریع بخشیدن به احداث تصفیه خانه شیرآبه سراوان تاکید شد.

به گزارش ایلنا از رشت، رئیس کمیسیون بهداشت، محیط زیست و خدمات شهری شورای رشت  اظهار کرد: زباله‌های بیش از ۳۰ شهرستان به سراوان سرازیر می شود.

فاطمه شیرزاد با بیان اینکه چند روز قبل بازدیدی از سایت سراوان انجام دادم گفت: برخی از مدیران اعلام کرده اند که شهرداری رشت درباره سراوان به خوبی عمل نکرده و این در حالی است که با نظارت  شورای رشت و تلاش‌های سازمان‌های مربوطه شهرداری اقدامات ارزشمندی در سراوان انجام شده است.
وی به رانش زباله در سراوان اشاره کرد و افزود: رانش اخیر زباله در سراوان خطر آفرین بوده و باید هر چه سریعتر نسبت به بهسازی این حوزه اقدام کنیم.
 
شیرزاد با تاکید بر اینکه دولت باید به وعده‌هایش درباره سراوان را عملی کند تصریح کرد: اعتبار ۵۰ میلیارد تومانی که به منظور ساماندهی دو رودخانه گوهر رود و زرجوب رشت اختصاص پیدا کرده بود مانند گوشت قربانی تقسیم شد و عملا اقدام موثری نیز در این حوزه مشاهده نشد.
 
وی افزود: در حال حاضر شهرداری رشت در راستای ساماندهی رودخانه های زرجوب و گوهر رود اقدامات زودبازده ای در دستور کار دارد و امیدوارم با جذب مابقی اعتبار ۵۰ میلیارد تومانی اقدامات موثری در این بخش انجام شود.
 
رئیس کمیسیون بهداشت، محیط زیست و خدمات شهری شورای رشت با تبریک روز صنعت و معدن گفت:به رغم تمامی بداخلاقی هایی که صنعت و معدن درباره صدور مجوز برداشت شن به منظور پاشیدن بر روی زباله های سراوان انجام می دهد این روز را به فعالان این عرصه تبریک گفته و امید واریم پس از این شاهد تعامل بیشتر این اداره کل با شهرداری رشت باشیم.
 
شیرزاد بیان کرد:  شهرداری رشت بیش از توانش در حوزه های مختلف از جمله ساماندهی دستفروشان، ایجاد اشتغال و .. ورود کرده است.
 
شیرزاد با گلایه از وضعیت آب شرب مشترکین در رشت بیان کرد: سازمان آب منطقه ای و آب و فاضلاب در این حوزه کم کاری می کنند.
عضو کمیسیون بهداشت و محیط زیست شورا با بیان اینکه ما نمایندگان مردم هستیم اظهار کرد: در اردیبهشت ماه سال ۹۶ قرار داد احداث تصفیه خانه شیرآبه سراوان منعقد شد و قرار بود طی سه ماه فاز اول آن اجرایی شود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز