خبرگزاری کار ایران

احمدی خبر داد:

اختصاص 70 میلیارد تومان تسهیلات رونق تولید به شهرستان تالش

asdasd
کد خبر : ۶۹۲۲۰۱

معاون استاندار گیلان سهم تالش از محل تسهیلات رونق تولید را 70 میلیارد تومان عنوان کرد.

به گزارش ایلنا از تالش، سید محمد احمدی در جلسه کارگروه رفع موانع تولید شهرستان تالش که با حضور مدیران استانی و شهرستانی در سالن اجتماعات فرمانداری تالش برگزار شد گفت: بر اساس قانون اختیاراتی برای مدیران تعریف شده که آنها نیز باید طبق همان قوانین جهت رفع موانع تولید اقدام کنند.

وی با ابراز تأسف از عدم حضور برخی از مدیران در چنین جلسه مهمی اظهار داشت: برای پیشرفت استان نیازمند مدیران جهادی هستیم.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار گیلان گفت: برخی از تولید کنندگان جهت شروع فعالیت تولیدی، خود را وامدار بانک می کنند که بعد از شروع فعالیت، در بازپرداخت این تسهیلات با مشکل مواجه می شوند.

احمدی در رابطه با اعطای تسهیلات بانکی به تولیدکنندگان افزود: کسانی که می خواهند از این منابع استفاده نمایند حتما مطالعات لازم را در این خصوص داشته باشند و تولید کنندگان بدون مطالعه تسهیلات نگیرند.

وی به پرداخت تسهیلات اشتغالزایی روستایی اشاره و خاطرنشان کرد: سهم شهرستان تالش از محل تسهیلات اشتغال روستایی 14 میلیارد تومان است که 50 درصد آن تاکنون محقق شده است.

احمدی گفت : 46 درصد از مبلغ پرداخت شده از محل تسهیلات روستایی و متعلق به مشاغل خانگی است که حمایت از این طرح می تواند بسیاری از مشکلات و بیکاری جوانان را حل نماید.

معاون استاندار گیلان به اجرای طرح بوم گردی در استان اشاره و خاطرنشان کرد: عملکرد مثبت در این بخش منجر به پویایی بخش گردشگری می شود.

وی گردشگری را یکی از ظرفیت های مهم شهرستان تالش عنوان کرد و اظهار داشت: امیدواریم در بحث صنعت نیز که یکی از دغدغه های مهم محسوب می شود با برنامه ریزی صحیح و در بازه زمانی مشخص شاهد حل مشکلات موجود در ناحیه و شهرک های صنعتی شهرستان تالش باشیم.

فرماندار تالش نیز در این جلسه گفت : رونق تولید اصلی ترین سیاست دولت دوازدهم در حوزه اقتصادی است .سیدعیسی مهدوی به وجود یک ناحیه صنعتی با 7 واحد مستقر و 4 واحد در حال بهره برداری در شهرستان تالش اشاره کرد و افزود: این شهرستان دارای 152 واحد تولیدی صنعتی با حدود 3 هزار و 759 نفر اشتغال زایی است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز