خبرگزاری کار ایران

فرماندار سیاهکل در جلسه تنظیم بازار:

اتحادیه‌ها و اصناف نقش مهمی در اقتصاد خانوارها دارند

asdasd
کد خبر : ۶۸۱۰۹۲

فرماندار سیاهکل هدف از تنظیم بازار را نظارت بر عملکرد تولید و توزیع مناسب عنوان و خاطرنشان کرد: تنظیم بازار موضوع بسیار مهمی است که در اقتصاد خانوارها نقش بسزایی دارد.

به گزارش ایلنا از سیاهکل، فرماندار سیاهکل در جلسه تنظیم بازار شهرستان گفت: 241 تن گندم به ارزش ریالی سه میلیارد و یکصد و سی و سه میلیون ریال توسط تعاون روستایی خرید تضمینی شده است.

رضا اسلامی با تاکید بر نظارت در تولید و کیفیت نان اظهار داشت: نانوایان برای تولید نان زحمات زیادی می‌کشند اما با کیفیت بخشی در پخت نان می‌توانند هم به سلامت جامعه کمک کنند و هم از هدر رفت سرمایه‌ها جلوگیری کنند.

وی هدف از تنظیم بازار را نظارت بر عملکرد تولید و توزیع مناسب عنوان و خاطر نشان ساخت : تنظیم بازار موضوع بسیار مهمی است که در اقتصاد خانوارها  نقش بسزایی دارد و اعضای ستاد با دقت بیشتری نظارت کنند تا افراد سودجو که اندک هم هستند نتوانند آبروی بازاریان شریف سیاهکل را زیر سئوال ببرند.
 
وی در ادامه ضمن رضایت از حرکت شرکت تعاونی روستایی، توزیع مرغ منجمد و گوشت را در تعادل بخشیدن به بازار ضروری دانست.
 
اسلامی با مهم دانستن نقش اتحادیه ها و اصناف در تنظیم بازار تصریح کرد: اتحادیه ها و اصناف نقش مهمی در اقتصاد خانوار دارند و با حمایت از اصناف و اتحادیه‌ها و توجه تخصصی‌تر همراه با کیفیت بخشی، در رشد تعداد اتحادیه ها نسبت عادلانه رعایت شود و باید بپذیرید که توجه بیشتر به اقتصاد بازار شهرستان همراه با رعایت موارد ضروری و قوانین می توانند بسیار مفید واقع شود.
انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز