خبرگزاری کار ایران

معاون عمرانی فرماندار صومعه سرا :

هرگونه افزایش نرخ شهریه بر اساس نرخ تورم اعلامی انجام شود

asdasd
کد خبر : ۶۶۹۰۷۶

معاون عمرانی فرماندار صومعه سرا در شورای آموزش و پرورش گفت: هرگونه افزایش نرخ شهریه و خدمات بر اساس نرخ تورم اعلامی در سال97 و مصوبه هیات دولت انجام شود .

به گزارش ایلنا از صومعه سرا، توفیقی در جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان صومعه سرا با بیان اینکه وقتی به گذشته و روزهای تحصیل بازمی‌گردیم  می‌بینیم که چه افرادی برای ما زحمت کشیده‌اند تا به اینجا برسیم گفت: ما باید امروز در جایگاه جبران زحمات آنها قرار گرفته و با مدیریتی صحیح و برنامه‌ریزی دقیق و عاری از هرگونه اشتباه بتوانیم دانش آموزان نسل جدید را به خوبی پرورش دهیم.

معاون برنامه‌ریزی و عمرانی فرمانداری صومعه‌سرا از اهمیت سیستم مدارس و آموزشگاه‌ها و نوع فعالیت و امکانات آنها سخن گفت و خاطر‌نشان کرد؛ مکان تحصیل، تجهیزات و امکانات و کادر آموزشی در آموزش و تربیت دانش آموزان بسیار مهم است و اگر رعایت شود بازخوردی که به بطن جامعه دارد مفید و موثر است.

وی با اشاره به این موضوع که در کمیته برنامه‌ریزی از هیچ کمکی به آموزش و پرورش دریغ نخواهیم کرد، تاکید کرد: سیستم آموزش و پرورش نیز باید در مقابل به نحوی کار کند که شایسته دانش آموزان و محصلان این شهرستان است و نسبت به قبل از رشد خوبی برخوردار شود.

وی به نزدیک بودن آغاز فصل مدارس اشاره و تصریح کرد: نکاتی مانند، امنیت دانش آموزان، ساماندهی سرویس مدارس، برپایی مراسمی نظیر زنگ مدرس و جشن غنچه ها، توجه به دانش آموزان کم بضاعت و... در فصل شروع مدارس اهمیت دارد که باید در این جلسه به تصویب برسد.

به گفته توفیقی هرگونه افزایش نرخ نظیر شهریه مدارس و موسسات غیر انتفاعی ، سرویس مدارس و انجام خدمات باید بر اساس مصوبه هیات دولت و بر طبق تورم اعلام شده باشد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز