خبرگزاری کار ایران

معاون سیاسی و اجتماعی فرماندار تالش:

دهیاران، خدمات دولت تدبیر و امید را تبیین کنند/ دهیاران، محرک قوی چرخ عمران و آبادانی روستاها به شمار می‌روند

asdasd
کد خبر : ۵۰۸۱۷۹

معاون سیاسی و اجتماعی فرماندار تالش گفت: دهیاران، محرک‌قوی چرخ عمران و آبادانی روستاها به شمار می‌روند و در ارتباط با روستانشینان، تلاش می کنند و بازوان اجرایی دولت در روستاها هستند.

به گزارش ایلنا از تالش، سیدجلال سیدمحمدی در همایش تجلیل از دهیاران فعال تالش در سالن اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی این شهرستان بیان کرد: دهیاران، محرک قوی چرخ عمران و آبادانی روستاها به شمار می روند و در ارتباط با روستانشینان ، تلاش می کنند و بازوان اجرایی دولت در روستاها هستند. 

وی بیان کرد: برغم مشکلات و محدودیت های اعتباری، دولت تدبیر و امید به آبادانی روستاها بیشترین توجه را داشته و در چهار سال اخیر، شاخص های توسعه و عمران روستاهای تالش رشد قابل توجهی داشته است.

وی اظهار کرد: خوشبختانه مردم فهیم این شهرستان نیز با مشاهده اقدامات دولت، در انتخابات ریاست جمهوری، انتخابی آگاهانه داشتند.

سیدمحمدی ادامه داد: دولت تدبیر و امید تاکنون بیشترین هجمه ها و تخریب ها را دیده و گویی عده ای به عمد، سر ناسازگاری با دولت را دارند و به هر شکل ممکن می خواهند چوب لای چرخ دولت بگذارند و وظیفه داریم به عنوان نیروهای دولتی، صادقانه و مجاهدانه برای ‌مردم و تحقق برنامه های دولت کار کنیم.

وی گفت: هرقدر آگاهی‌های عمومی بیشتر باشد، مشارکت و همراهی مردم با دولت ‌و نظام بیشتر خواهد بود و مسئولان باید قدر مردم را که حماسه حضور میلیونی را خلق و برای نظام، اقتدار و افتخار بین المللی کسب کردند، بدانند.

معاون سیاسی و اجتماعی فرماندار تالش بیان کرد: باید بدون توجه به تخریب ها برای تقویت یکدیگر تلاش کنیم و مشکلات مردم را کم، و زمینه های اجرایی شدن برنامه های دولت را فراهم کنیم.

سیدمحمدی با اشاره به نتیجه دادن برجام و تلاش های سرداران دیپلماسی کشور گفت: کسانی که تحمل موفقیت های دولت را ندارند، چشمان خود را به حضور قدرت های بزرگ اقتصادی دنیا در کشور و عقد قراردادهای بزرگ که نتیجه برجام است، بسته و آن را تخریب می کنند. 

در ادامه این همایش با اهدای هدایایی از 40 دهیار فعال و نمونه تالش تجلیل شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز