خبرگزاری کار ایران

بهمن خطیبی مطرح کرد:

روند شتابان توسعه زیرساخت در مناطق روستایی ملارد/رشد 30 درصدی اعتبارات تملک و دارایی

asdasd
کد خبر : ۵۲۸۹۴۶

فرماندار ملارد گفت: توجه ویژه دولت به مناطق محروم و محدوده‌های روستایی شهرستان ملارد در طول چهار سال اخیر با هدف توسعه امکانات و زیر ساخت‌های رفاهی و عمرانی در این حوزه جغرافیایی کم نظیر است.

به گزارش ایلنا، بهمن خطیبی فرماندار ملارد در نشست خبری که به مناسبت آغاز هفته دولت در فرمانداری این شهرستان برگزار شد ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر و تبریک به دولتمردان اظهار داشت: اقدامات بسیاری در طول چهار سال گذشته برای شکوفایی و پیشرفت کشور عملیاتی شده که ابعاد آن در عرصه‌های مختلف سیاسی، اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی قابل بررسی و ارزیابی است.

وی افزود: استفاده حداکثری از تمامی استعدادها و توانمندی‌های مدیریتی و انسانی، فارغ از نگاه جناحی و جهت گیری‌های سیاسی، از نمونه توفیقاتی است که نمی‌توان به سادگی از آن عبور کرد.

خطیبی عنوان کرد: فضای آرامش، ثبات، همدلی، همگرایی و ...از نتایج این رویکرد و مَنِشِ مدیریتی محسوب می‌شود و نتیجه این امر در استفاده حداکثری از تمامی ظرفیت‌ها متجلی خواهد شد. 

وی افزود: در سایه آرامش و ثبات در کشور است که گروه‌ها و هیات‌های متعدد خارجی برای سرمایه‌گذاری در کشور اعلام آمادگی می‌کنند. عمق و اهمیت این موفقیت زمانی آشکار و هویدا می‌شود که کشور از حیث اقتصادی با برخی معضلات و مشکلات همچون بیکاری و نارسایی‌های اقتصادی دست به گریبان است که البته ریشه آن به برخی سیاست‌گذاری‌ها و اقدامات ناصحیح اقتصادی در گذشته باز می گردد که به نوعی دولت تدبیر و امید میراث دار آن است.

فرماندار ملارد گفت: توفیقات و موفقیت‌هایی که در حوزه بهداشت و درمان و مقابله با قاچاق دارو شاهد آن بوده‌ایم بخش دیگری از دستاوردهای دولت محسوب می‌شود که به فضل الهی در آینده نیز استمرار خواهد داشت.

خطیبی عنوان کرد: نگاه ویژه دولت به مناطق محروم و تزریق و تخصیص اعتبارات به نقاط و محدوده‌های کم برخوردار همچون نواحی روستایی بخش دیگری از اقدامات سازنده دولت به شمار می‌رود که نمونه و مصادیق متعددی از آن در شهرستان ملارد نیز نمود و ظهور و بروز پیدا کرده است.

وی افزود: با نیم نگاهی به اقدامات عمرانی و اجرایی چهار سال گذشته در شهرستان ملارد این ادعا به اثبات می‌رسد که در حوزه‌های متعدد همچون آبرسانی، گازرسانی، ارتقای زیرساخت‌های عمرانی، امنیتی، انتظامی به موفقیت‌های شایانی نائل شده‌ایم.

خطیبی گفت: رشد 30 درصدی اعتبارات تملک و دارایی از نمونه توفیقاتی است که باید از سوی اصحاب رسانه و خبرنگاران در راستای انعکاس خدمات دولت و نظام مقدس جمهوری اسلامی به مناطق محروم و کم برخوردار مورد تبیین و واکاوی قرار گیرد.

فرماندار ملارد عنوان کرد: هیچ‌گاه مدعی رفع تمامی مشکلات  و نارسایی‌ها در شهرستان ملارد نبوده و نیستیم اما انصاف حکم می‌کند در بررسی وضعیت حاکم در این شهرستان با نگاهی علمی،مقایسه‌ای و واقع بینانه مسائل مورد بررسی قرار گیرد.

وی در ادامه در پاسخ به سئوال خبرنگار ایلنا درباره طرح مباحثی در ارتباط  با برگزاری جلسات شبانه از سوی تعدادی از اعضای شورای‌شهر ملارد و برخی رویکردها که شائبه نگاه قومی و طایفه‌ای را در شورای این منطقه(ملارد)به اذهان متبادر می‌کند، گفت: اعضای شورای‌شهر، نمایندگان مردم در امور و مدیریت شهری هستند و از این حق برخوردارند که برای رسیدگی به امور شهری جلسات متعددی را برگزار کنند و در قبال تصمیماتی که اتخاذ می‌کنند نیز باید پاسخگو باشند. ما نیز به عنوان نماینده دولت در سطح شهرستان تلاش می‌کنیم نظارت لازم را در چارچوب قواعد، ضوابط و قوانین تعریف شده لحاظ کنیم.

فرماندار ملارد گفت: به اعتقاد بنده در صورت وحدت، همدلی، همسویی و تعامل مثبت و سازنده میان شورای شهر و تمامی دستگاها و نهادهای شهری و شهرستانی، می‌توان روند موفقیت و شکوفایی شهر را تسریع کرد و امید آن داریم این رویکرد همچون گذشته در منطقه مذکور استمرار یابد.

وی در ادامه در پاسخ به سئوال دیگر خبرنگار ایلنا درباره قطع تعدادی از درختان در منطقه خوشنام و حواشی ایجاد شده دراین‌باره گفت: ما و دیگر دستگاه‌های شهرستانی، علاقه‌ای به قطع درختان نداشته و نداریم و به حفظ محیط زیست که به عنوان دستور کاری کلان و ویژه از سوی دولت مورد تاکید قرار گرفته، قائل هستیم.

خطیبی عنوان کرد: قطع چند اصله  درخت در محدوده خوشنام با هدف انجام پروژه عمرانی و تعریض جاده منتهی به این محدوه عملیاتی شده و به تبع در شرایطی که جان انسان‌ها در مخاطره و خطر تصادفات و سوانح جاده‌ای است و افکار عمومی به تعریض جاده تاکید می ورزند، چاره‌ای جز این اقدام وجود نداشت.

فرماندار ملارد گفت: قطع درختان مذکور به‌صورت خودسرانه عملیاتی نشده و با اخذ مجوز استانی نسبت به حصول این امر اقدام شده است.

در پایان این مراسم معاون فنی، عمرانی و برنامه‌ریزی فرمانداری ملارد و بخشدار مرکزی صفا دشت به تشریح اقدامات  انجام شده در حوزه تحت مدیرتی خویش پرداختند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز