خبرگزاری کار ایران

رنجکش در دیدار با مدیرکل تعزیرات حکومتی گیلان:

اثرات فعالیت تعزیرات حکومتی باید موجب رضایتمندی مردم و ایجاد امید در جامعه باشد

asdasd
کد خبر : ۶۵۵۲۷۰

​فرماندار آستارا گفت: اثرات فعالیت تعزیرات حکومتی باید جلب رضایتمندی مردم و ایجاد امید در بین آنها شود.

به گزارش ایلنا از آستارا، یونس رنجکش در دیدار مدیرکل جدید تعزیرات حکومتی استان گیلان گفت: هدف از ایجاد این سازمان پیگیری مطالبات مردم در راستای‌رعایت حقوق‌شهروندی آنها با کنترل و نظارت بر بازار است.

وی اضافه کرد: اگر بتوانیم به درستی در بازار کنترل و نظارت داشته و رضایتمندی مردم را جلب کنیم آن وقت اعتماد به حاکمیت و امید در جامعه بیشتر می‌شود.

وی یادآور شد: افرادی هستند که به دلیل شرایط اقتصادی کشور به دنبال سودجویی از این شرایط هستند که تعزیرات حکومتی نقش مهمی در جلوگیری از برهم خوردن تعادل بازار و تامین امنیت روانی مردم دارد.

وی اضافه کرد: باید تلاش شود در برخورد با متخلفان ریشه های اصلی شناسایی و عاملان تاثیرگذار مورد برخورد قرار گیرند که رضایتمندی عمومی هم در همین است.

فرماندار آستارا با اشاره به اینکه در این شهرستان تمام تلاش‌ها بر این است تا مشاغل رسمی و کسبه در امنیت کامل به کسب و کار خود مشغول باشند و وظیفه ستاد تنظیم بازار و تعزیرات حکومتی را حفظ حقوق شهروندان دانست و بر ضرورت نظارت دقیق بر روی بازار و در راستای حفظ منافع عمومی تاکید کرد.

منصور انصاری مدیرکل جدید تعزیرات حکومتی استان گیلان هم در این دیدار ضمن تشکر از فرماندار آستارا اضافه کرد: این شهرستان دارای عملکرد خوبی در زمینه تنظیم بازار و تعزیرات است و همکاران ما به جدیت پیگیر مطالعات مردم هستند.

وی اضافه کرد: تلاش می‌کنیم تا رضایتمندی عمومی بر اساس شرح وظایف تعزیرات حکومتی ایجاد شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز