خبرگزاری کار ایران

فرماندار ساری:

مشارکت کارگران، تحقق اقتصاد مقاومتی را به همراه دارد

کد خبر : ۳۶۴۲۹۳

فرماندار ساری در پیامی، مشارکت کارگران در چرخه تولید کشور را عامل تحقق اقتصاد مقاومتی دانست.

به گزارش ایلنا ،احمد حسین‌زادگان در پیامی با تبریک آغاز هفته کارگر، گفت: مشارکت کارگران در چرخه تولید کشور، عاملی مهم در تحقق اقتصاد مقاومتی است.

وی با بیان اینکه کارگران از ابتدای انقلاب تا کنون در خدمت نظام اسلامی هستند، اظهار کرد: کارگران علاوه بر تلاش در جبهه تولید کشور، در جبهه نبرد حق علیه باطل هم حضور فعال داشتند و شهدای گرانقدری را تقدیم انقلاب کردند.

فرماندار ساری با اشاره به اینکه داشتن امنیت شغلی و بهبود فضای کسب و کار، از حداقل‌های درخواست کارگران است، افزود: تضمین فضای شغلی کارگر موجب می‌شود تا این قشر زحمتکش با دغدغه کمتری چرخ‌های تولید کشور را به حرکت درآورند.

این مسئول با بیان اینکه تلاش دولت بر رعایت عدالت اجتماعی بین اقشار مختلف جامعه است، گفت: دولت یازدهم توجه ویژه به قشر کارگر دارد و از هیچ تلاشی در بهبود وضعیت معیشت کارگران، فروگذار نیست.

حسین‌زادگان با تاکید بر تلاش شبانه روزی کارگران، گفت: هفته بزرگداشت مقام کارگر، بهانه‌ای است تا بازبینی مجددی در تلاش مستمر این قشر از جامعه داشته و  دستان پرتلاش کارگران را به گرمی بفشاریم.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز