خبرگزاری کار ایران

فرماندار تالش تاکید کرد:

همکاری همه جانبه ادارات و نهادها با ستاد گرامیداشت دهه کرامت/ بهره‌مندی از ظرفیت‌های مردمی در برپایی جشنها

asdasd
کد خبر : ۶۴۳۲۳۷

فرماندار تالش بر همکاری همه جانبه ادارات و نهادها با ستاد برگزاری مراسم و همچنین بهره مندی از ظرفیت‌های مردمی در برپایی جشن‌ها تاکید کرد.

به گزارش ایلنا از تالش، ستاد گرامیداشت دهه کرامت به ریاست فرماندار تالش و با حضور معاون سیاسی فرماندار ، فرمانده سپاه ناحیه تالش، جانشین نیروی انتظامی و جمعی از روسای ادارات شهرستان در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد .

فرماندار تالش ضمن گرامیداشت دهه کرامت و جایگاه حضرت معصومه (س) و روز دختر در دین مبین اسلام تکریم بانوان را تکریم جامعه و ارزش نهادن به مبانی اسلام عنوان کرد .

سید عیسی مهدوی بر همکاری همه جانبه ادارات و نهادها با ستاد برگزاری مراسم و همچنین بهره مندی از ظرفیت های مردمی در برپایی جشن ها تاکید کرد.

لازم به ذکر است روز یکشنبه 24 تیرماه با آغاز دهه کرامت  و ولادت حضرت معصومه (س) جشن بزرگ عفاف و حجاب و روز ملی دختران ساعت 19  غروب در میدان امام خمینی (ره ) شهرستان تالش برگزار خواهد شد .

همچنین روز چهارشنبه سوم مرداد جشن ولادت حضرت امام رضا (ع) با حضور خادمین رضوی در میدان امام خمینی (ره) شهرستان تالش برگزار خواهد شد .

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز