خبرگزاری کار ایران

فرماندار محمودآباد خبر داد:

روند رو به کاهش آمار غریق امسال در شهرستان محمودآباد

asdasd
کد خبر : ۵۰۹۶۲۸

فرماندار محمودآباد گفت: آمار غرق شدگان دریای شهرستان محمودآباد به نسبت سال های گذشته رو به کاهش است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از محمودآباد، یحیی یوسف پور ظهر امروز در جلسه ستاد ساماندهی سواحل شهرستان محمودآباد که با حضور مسئولین زیربط در سالن اجتماعات فرمانداری این شهرستان برگزار شد، اظهار نمود: تعداد غرق شدگان در سال ۹۶ تا کنون به نسبت مشابه سال گذشته دو نفر کاهش داشته و این عدد به رقم ۳ نفر رسیده است.

وی افزود: در سال ۹۴ هفده نفر، سال ۹۵ یازده نفر و طی امسال نیز روند رو به کاهش را طی می کنیم.

رییس ستاد ساماندهی سواحل شهرستان محمودآباد در ادامه عنوان داشت: استفاده از حداقل امکانات در کنار برنامه ریزی دقیق طرح های دریا روند کاهش غریق را مدیریت می کند و انجام این کارهای جمعی با توجه به محدودیت های موجود همدلی و همکاری بیشتر مسئولین مربوطه را می طلبد.

یوسف پور با اشاره به فرصت یک هفته ای استعلام مجوز دکه های ساحلی و طرح های دریا از سوی مسئولین زیربط، بیان نمود: هرگونه پلمپ طرح ها و دکه های ساحلی باید با هماهنگی ستاد ساماندهی سواحل دریا صورت پذیرد و هیچ نهادی نمی تواند به طور مستقل به پلمپ این واحدها وارد عمل شود.

وی گفت: کیفیت در طرح های دریا برتر از کمیت آنهاست. تمام مدیران باید پاسخگوی کوچکترین خلل در اجرای طرح های دریا و ارائه خدمات به مسافرین باشند.

فرماندار محمودآباد در پایان عنوان کرد: برای تبلیغات محیطی، کمیته فرهنگی فعال تر عمل کند. در بخش محمودآباد بر خلاف بخش سرخرود، کمی و کاستی بسیاری در اطلاعرسانی امورات فرهنگی سواحل دریا دیده می شود. پاکسازی سواحل دریای محمودآباد نیز توجه بیشتری را توسط شهرداری می طلبد و شهرداری ها از پاکسازی سواحل نباید غفلت نکنند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز