خبرگزاری کار ایران

فرماندار تالش:

یکی از مولفه‌های پدافند غیرعامل مقابله با جنگ‌های نرم است

asdasd
کد خبر : ۶۳۸۳۹۵

فرماندار تالش گفت: یکی از مولفه های پدافند غیر عامل مقابله با جنگ های نرم است.

به گزارش ایلنا از تالش، فرماندار تالش در جلسه شورای پدافند غیر عامل گفت:  دانستن اصول و مبانی پدافند غیر عامل بسیار مهم و ضروری است و بر همه ما لازم است که با اصول و مبانی پدافند غیر عامل آشنایی داشته باشیم و با اجرا و رعایت آنها در مقابله با تهدیدات احتمالی دشمنان و کاهش خسارتهای  ناشی از تهدیدات که منشأ انسانی دارند از آن استفاده نمائیم.

سید عیسی مهدوی درخصوص آموزش و فرهنگ­سازی و نهادینه کردن موضوع پدافند غیرعامل در سطح شهرستان به منظور بالا بردن آگاهی­های عمومی و اجرای دوره های عمومی و تخصصی پدافند غیرعامل در سطح شهرستان ضروری دانست .

رئیس شورای پداوند شهرستان تالش افزود : تامین نیازهای ضروری مورد نیاز و استفاده از کلیه امکانات مردمی و بسیج منابع در شرایط بحرانی ناشی از تهدیدات دشمن جهت کاهش آسیب پذیری و ایجاد شرایط پایدار در شهرستان در مواقع اضطرار باید در دستور کار دستگاه های مسئول باشد.

فرماندار تالش در خصوص جنگ نرم عنوان کرد : دشمنان نتوانستن به جنگ های داخلی رو بیاورند با استفاده از تکنولوژی و جنگ های نرم که مجموعه ای از رفتارها ابزارهای سیاسی ، اقتصادی و دینی برای تحریک افکار عمومی و ایجاد اضطراب اجتماعی رو آوردند که مقابله با این چنین جنگ ها همان پدافند غیر عامل است که باید تلاش کنیم به زیر ساخت های  توسعه فرهنگی بیش از پیش توجه داشته باشیم.

جلسه شورای پدافند غیر عامل با حضور محمدپور مدیرکل پدافند غیر عامل و جمعی از روسای ادارات به ریاست سید عیسی مهدوی فرماندار تالش در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد

گفتنی است با حکم استاندار گیلان سید عیسی مهدوی فرماندار تالش به عنوان رئیس شوراپدافند غیر عامل شهرستان تالش منصوب شد  و این  حکم در جلسه شورای پدافند غیر عامل شهرستان توسط مدیر کل پدافند غیر عامل استانداری گیلان به فرماندار تالش اهدا  شد .

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز