خبرگزاری کار ایران

فرماندار سیاهکل خبر داد:

بهره مندی همه روستاییان از تسهیلات اشتغال روستایی

asdasd
کد خبر : ۶۳۸۹۹۹

فرماندار سیاهکل گفت: با تاکید ریاست جمهوری همه روستاییان می‌توانند از تسهیلات اشتغال روستایی بهره‌مند شوند.

به گزارش ایلنا از سیاهکل، فرماندار سیاهکل به همراه تنی چند از مسئولان با مردم روستای آسیابر از توابع بخش دیلمان و پیرکوه دیدار و گفتگو کرد.

رضا اسلامی بر لزوم پاسخگویی ادارات به مطالبات مردم و خدمت صادقانه تاکید کرد و گفت: دوران مدیریت ملوک الطوایفی به سر آمده و آن دست از مدیرانی که اقدامات آنها منطبق با سیاست‌های دولت و به سود مردم نیست باید جابجا شوند.

وی افزود: برای بهسازی محور پرتردد سیاهکل به دیلمان ۱۳ میلیارد تومان اعتبار در نطر گرفته شده است و تا کنون پروژه ۵۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

اسلامی بیان داشت: با احداث سد خاکی دو هزار هکتار از زمین‌های کشاورزی با بیش از یک میلیون مترمکعب آب بهره مند خواهند شد.

فرماندار سیاهکل یادآور شد: با تاکید ریاست جمهوری همه روستاییان می توانند از تسهیلات اشتغال روستایی بهره‌مند شوند.

وی همچنین ادامه داد: در راستای سیاست‌های استاندار گیلان در حوزه طرح بومگردی در دیلمان و آسیابر برای احداث مجتمع های گردشگری، اقامتی و توریستی تسهیلات ۲۵۰ میلیون تومانی پرداخت می‌شود.

فرماندار سیاهکل همچنین از احداث دهکده سلامت، تفریحی و توریستی فراز در روستای کوه پس دیلمان خبر داد و گفت: این پروژه در زمینی به وسعت ۲۰ هکتار در روستای کوه پس دیلمان در سال ۹۳ آغاز شده بود اما به دلایلی تعطیل شد.

اسلامی تصریح کرد: با حمایت های استاندار گیلان فعالیت این پروژه آغاز شده و بالغ بر ۴۰ میلیارد تومان در دو فاز شروع که شامل ۵۲ واحد سوئیت، رستوران، کافی شاپ، سالن ورزشی، زمین گلف، فروشگاه رفاهی، درمانگاه و احداث ۱۴ هکتار باغ نهالکاری می‌باشد، ادامه خواهد یافت.

وی از پایان کار این پروژه تا پایان سال ۹۷ خبرداد و افزود: فاز دوم این پروژه در حال اقدام بوده و انشاالله سال ۹۸ به پایان می رسد که ۴۲ واحد سوئیت و دیگر امکانات در آن دیده شده است.

فرماندار سیاهکل گفت: جمعا برای این پروژه بالغ بر۱۰ میلیارد تومان سرمایه‌گذاری صورت خواهد گرفت و زمینه اشتغال ۳۰۰ نفر بصورت مستقیم و یک هزار نفر به صورت غیر مستقیم فراهم میشود.

اسلامی از حمایتهای ویژه استاندار گیلان برای رونق گردشگری در دیلمان قدردانی کرد و گفت: با افتتاح دهکده سلامت، تفریحی و توریستی فراز شاهد شکوفایی رونق صتعت گردشگری خواهیم بود.

فرماندار سیاهکل گفت: ما دست سرمایه‌گذاران را می بوسیم و برای آنها فرش قرمز پهن می کنیم، اگر کسی بخواهد چوب لای‌چرخ سرمایه‌گذار بگذارد با او برخورد قاطعانه خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز