خبرگزاری کار ایران

پرداخت تسهیلات برای‌صنایع تبدیلی و کشاورزی در گیلان

asdasd
کد خبر : ۴۹۷۲۵۵

مدیر کل دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری اظهار داشت : در اردیبهشت ماه سال‌جاری بیش از 33 میلیارد ریال تسهیلات به منظور تأمین سرمایه در گردش فعالیت‌های صنایع تبدیلی و تکمیلی کشاورزی در گیلان پرداخت شد.

به گزارش ایلنا از رشت، مدیر کل دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری اظهار داشت : در اجرای تفاهم نامه منعقده فی مابین معاونت توسعه روستایی و مناطق محروم ریاست جمهوری، صندوق توسعه ملی و بانک کشاورزی 33 میلیارد ریال تسهیلات به منظور تأمین منابع سرمایه در گردش فعالیت‌های صنایع تبدیلی و تکمیلی در اختیار واحدهای تولیدی مستقر در روستاهای استان گیلان قرار گرفت.

وی گفت :  این تسهیلات با مجوز تخصیص اعتبار صندوق توسعه ملی کشور و از طریق دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری گیلان و به عاملیت بانک کشاورزی استان به طرح‌هایی همچون شالیکوبی، بسته‌بندی زیتون و فرآوری آن و کشتارگاه صنعتی پرداخت شده است.

سیدنژاد خاطر نشان ساخت: تفاهم نامه مذکور یکی از تفاهم‌نامه‌های منعقده فی مابین معاونت توسعه روستایی و مناطق محروم ریاست جمهوری با بانک‌های عامل به منظور حمایت از طرح‌های اشتغالزا در راستای حمایت از تولید، اشتغال و ارتقای درآمد روستاییان است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز