خبرگزاری کار ایران

فرماندار ماسال خواستار شد:

بلوار ماسال و شاندرمن به هم متصل می‌شود

asdasd
کد خبر : ۶۳۶۳۲۰

فرماندار ماسال در جلسه شورای ترافیک شهرستان از شهرداری خواست هر چه سریع‌تر تمهیدات لازم برای اجرایی کردن بلوار از ماسال تا شاندرمن را فراهم نمایند.

به گزارش ایلنا از ماسال، محمد جواد عامر در جلسه شورای ترافیک شهرستان ماسال از شهرداری‌ خواست هر چه سریع‌تر تمهیدات لازم برای اجرایی کردن نصب بلوار از ماسال تا شاندرمن را فراهم کنند.

فرماندار ماسال از اداره راه و بخشداران بخش مرکزی و شاندرمن خواست طی همکاری با پلیس راهور، مناطق حادثه خیز روستایی را شناسایی و در مواردی که نیاز است برای برطرف کردن آنها از ظرفیت دهیاران استفاده کنند.

رئیس شورای ترافیک ماسال همچنین با انتقاد از مصوبه شورای ترافیک شهرستان در خصوص فعالیت 11 تاکسی از تاکسی های ماسال در مسیر ماسال به صومعه سرا، گفت: درباره چنین موضوعی باید شورای ترافیک استان تصمیم گیری کند و امروز اگر حادثه ای در این خط صورت گیرد ممکن است بیمه مسئولیت خسارت آن را متقبل نشود.
 
فرماندار ماسال در ادامه و در خصوص معضلات مربوط به سد معبر گفت: متاسفانه این مشکل به دلیل شرایط اقتصادی و بیکاری به مشکلی سراسری تبدیل شده اما این موضوع دلیلی برا این نیست که قانون در این زمینه اجرا نشود. 

محمد جواد عامر گفت : متاسفانه برخی کسبه حتی از پیاده رو نیز عبور کرده و درست در داخل خیابانها وارد شده اند، که این موضوع برای خود آنها و برای شهر گردشگرپذیری مثل ماسال زیان آور بوده و شهرداری‌ها باید در این زمینه اقدامات لازم را صورت دهند.

فرماندار ماسال همچنین برای ساماندهی این مشاغل، از شهرداری ماسال خواست تا حداکثر 15 روز آینده  طرح ایجاد غرفه ها در ورودی شهر از چهارراه جهاد تا بلوار دادگستری را نقشه برداری و مسائل مربوط به حریم آن را برای اجرای این طرح معین نماید تا با این کار هم به نوعی برای کسب روزی این افراد آرامش ایجاد شود و همچنین موجب زیباتر شدن این شهر توریستی باشیم.
 
محمدجواد عامر همچنین از وضعیت روشنایی و ایمنی جاده ورودی بام سبز چه از سمت میله سرا و چه از سمت سردار جنگل ابراز نگرانی کرده و از شورای ترافیک خواست تا این موضوع را جز مصوبات این شورا قرار داده و اصلاح هندسی در این ورودیها انجام گیرد.
انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز