خبرگزاری کار ایران

قشلاقی خبر داد:

کشف محموله قاچاق 6 میلیاردی در گیلان

asdasd
کد خبر : ۶۱۹۳۱۳

مدیرکل تعزیرات حکومتی گیلان گفت: یک شرکت حق‌العمل کار واقع در بندر انزلی اقدام به افزودن کالای قاچاق به ارزش بیش از 6 میلیارد ریال در یک محموله قانونی کرده بود شناسایی و بدام افتاد.

به گزارش ایلنا از بندرانزلی، رضا قشلاقی بیان کرد: یک شرکت حق العمل کار واقع در بندر انزلی اقدام به افزودن کالای قاچاق به ارزش بیش از 6 میلیارد ریال در یک محموله قانونی کرده بود شناسایی و به‌دام افتاد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی گیلان  افزود: در این محموله انواع دکمه پلاستیکی و راکت بدمینتون باارزش 5/1 میلیارد ریال بوده به گمرک اعلام شد ولی مقادیر زیادی کالا شامل توپ اسفنجی و پلاستیکی، طناب ورزشی، تفنگ آب پاش، ساعت بچه گانه و ست جاکلیدی لیزری با ارزش 6 میلیارد و 92 میلیون و 587 هزار و328 ریال جاسازی شده بود.

قشلاقی ادامه داد: پس از تنظیم گزارش تخلف و ارسال آن به شعبه ویژه رسیدگی به قاچاق کالا و ارز شهرستان بندر انزلی و انجام تشریفات دادرسی و احضار و اخذ دفاعیات متهمان و احراز سونیت متخلفان در ورود کالای قاچاق و غیر قانونی با کالای قانونی، تخلف مباشرت و مشارکت در قاچاق کالا را محرز تشخیص و حکم به ضبط کالاهای کشف شده به‌نفع دولت و پرداخت 10 میلیارد و 665 میلیون و 204 هزار و 355 ریال جزای نقدی در حق دولت و ممانعت از فعالیت شرکت به‌مدت یک‌سال صادر کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز