خبرگزاری کار ایران

فرماندار رودسر:

حمایت از سرمایه‌گذار حمایت از نیروی کار با رونق اقتصادی است

asdasd
کد خبر : ۶۱۸۱۷۴

فرماندار رودسر اشتغال جوانان را از دغدغه‌های رهبر انقلاب و مسئولان نظام خواند و گفت: حمایت از تولیدکننده و سرمایه‌گذار زمینه‌ساز حمایت از نیروی کار و رونق اقتصادی است.

به گزارش ایلنا ازرودسر، علی وارسته به مناسبت هفته کار و کارگر در جمع کارگران با اشاره به نام‌گذاری سال از سوی رهبر انقلاب با عنوان حمایت از کالای داخلی اظهار کرد: حمایت از کالای ایرانی و تولید ملی که از محورهای اقتصاد مقاومتی بوده موجب ایجاد اشتغال پایدار و کاهش بیکاری در سطح جامعه می‌شود.

وی اشتغال جوانان را از دغدغه‌های رهبر انقلاب و مسئولان نظام عنوان کرد و افزود: حمایت از تولیدکننده و سرمایه‌گذار زمینه‌ساز حمایت از نیروی کار و رونق اقتصادی است، مهارت‌آموزی، آموزش‌های ضمن خدمت و استفاده از روش‌های ترغیبی زمینه‌ساز امنیت شغلی کارگران با ایجاد افزایش تولید و توسعه اقتصادی است.

 فرماندار رودسر حمایت از سرمایه ایرانی و نیروی کار را مهم‌ترین مؤلفه تحقق شعار سال دانست و تصریح کرد: حمایت از تولید در راستای اشتغال پایدار در سایه اهتمام ویژه دستگاه‌های متولی برای حمایت از بخش خصوصی امکان‌پذیر بوده و این امر نیازمند عزم جدی است.

وی با تأکید به رعایت تعادل در ارتباط کارفرما و کارگر برای کاهش مشکلات در حوزه کارآفرینی گفت: با توجه به اینکه سرمایه‌گذار از سرمایه شخصی در حوزه اشتغال بکارگیری کرده لازم است تا ارتباط بین کارفرما و کارگر بازنگری شود.

وارسته بهدانی با تاکید بر اینکه  شعارهای سال از سوی رهبر انقلاب در طول چند سال‌اخیر توسعه محور بوده، افزود: رهبرانی که می‌خواهند جامعه‌شان را به رشد و تعالی برسانند شرایط را برای توسعه فراهم می سازند

وی با اشاره به اینکه در فرهنگ‌سازی‌ها نتوانستیم آنگونه که می‌خواهیم به نتیجه دست یابیم، گفت: آموزش را باید از سنین کودکی آغاز کنیم تا با ورود رویکردهای اجتماعی از درون نهاد خانواده فرهنگ‌سازی  نتیجه بخش و ریشه‌ای را اجرایی کنیم.

فرماندار رودسر اظهار کرد : یکی از ضروری‌ترین مباحثی که باید در برنامه‌ها باشد ایجاد گفت‌وگوی متقابل است چراکه معتقدم با گفت‌وگو می‌توان بسیاری از مشکلات را مرتفع کرد 

وی تاکید کرد: اگر می‌خواهیم در رشد اقتصادی، توسعه و تولید پیشرفتی داشته باشیم باید کنار هم قرار گیریم و با یک هدف و زبان مشترک برای ارتقا جایگاه‌ها تلاش کنیم.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز