خبرگزاری کار ایران

مدیر کل سیاسی استانداری:

مدیران با همدلی و همراهی در رفع مشکلات مردم تلاش کنند

کد خبر : ۶۱۷۹۳۶

مدیر کل سیاسی استانداری گیلان گفت: مدیران با هم دلی و همراهی در رفع مشکلات مردم تلاش و کیفیت خدمات را ارتقاء دهند .

به گزارش ایلنا از سیاهکل، مدیر کل سیاسی استانداری گیلان، در جلسه شورای اداری شهرستان سیاهکل اظهار کرد: مدیران با هم دلی و همراهی در رفع مشکلات مردم تلاش و کیفیت خدمات را ارتقاء دهند .

علی اکبر پراوزان گفت:در حقیقت برجام ایجاد شد تا موانعی که کشورها بر سر راه ما گذاشته‌اند بر داشته شوند، اگر همت والای مدیران این مرزبوم نبود اکنون برجامی وجود نداشت.
 
وی با تاکید بر اینکه حفظ سرمایه‌های جامعه باید مورد توجه قرار گیرد تصریح کرد: مدیران باید با تامل بیشتر فعالیت کنند وهر چیزی را به سادگی نپذیرند.
 
مدیر کل سیاسی استانداری گیلان با اشاره به اینکه متاسفانه برخی از مدیران ارزشی نظام با آمدن دولتی بر کنار شدند گفت : یک مدیر یک عمر آموخت وتجربه کسب کرد تا یک مدیر لایق شناخته شد نباید هم فکر نبودن مدیر حرفه ای با روی کار آمدن دولتی برکنار شود.
وی با اشاره به اینکه مرز تعریف مدیرسیاسی ومدیر حرفه ای را نمی شناسیم، ادامه داد:در دولت تدبیر امید مدیرانی که با دولت هم عقیده وهم فکر نبودن در حال فعالیت هستند.
 
پراوزان تصریح کرد: این افتخار ایران است مردمش سیاسی و از آگاهی بسیار برخوردار بوده و بیشتر می فهمند.
 
وی  همچنین  به فضاهای مجازی اشاره اظهار کرد و گفت: ورود در فضاهای مجازی اجتماعی را برخی از مسئولان برای مردم منع می دانند در حالی خود در ادارات ازآن بهره می گیرند.
 
پراوزان اذعان کرد: هیچ چیزی نباید مانع آگاهی مردم شود، هر چند اعتراضات بیشتر خواهد شد، اعتراضات مردم ، راه اصلاح می باشد و باید گوش شنوا داشته وموانع را شناسایی و بر طرف کنیم.
 
مدیر کل سیاسی استانداری گیلان با تاکید بر اینکه سیاسی بودن جامعه اقتدار کشور است افزود: ملاک ارزشیابی مدیران به ناهمفکری با دولت نیست، بلکه به تکریم ارباب رجوع و آگاهی داشتن و دانش مدیریتی وپذیرش مجموعه از مدیر است.
 
وی اذعان کرد: دولت تدبیر امید از همه مدیران حرفه ای و تجربیات اندوخته شان بهره می گیرد.
 
پراوزان ادامه داد: مخالفت علنی مدیران علیه دولت موجبات برکناری مدیر را فراهم خواهد کرد.
 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز