خبرگزاری کار ایران

استاندار گیلان خبر داد:

پیشرفت 36 درصدی اجرای سد شفارود/ حل موانع حقوقی فاینانس و تامین کننده مالی پروژه

asdasd
کد خبر : ۵۴۰۹۴۹

نماینده عالی دولت در گیلان از پیشرفت 36 درصدی اجرای سد شفارود بر طبق گزارش های ارائه شده خبر داد.

به گزارش ایلنا، مصطفی سالاری پس از بازدید از سد شفارود در نشست با دست اندرکاران اجرای این سد ، پروژه احداث سد شفارود را پروژه مهمی برای مردم این منطقه دانست و افزود : این سد نقش مهمی را در تامین آب شرب و کشاورزی شهرستان رضوانشهر و برخی شهرستان های همجوار ایفاء خواهد کرد . 

نماینده عالی دولت در گیلان از پیشرفت 36 درصدی اجرای سد شفارود بر طبق گزارش های ارائه شده خبر داد و افزود : با توجه به اینکه تامین کننده مالی این پروژه از طریق فاینانس و منابع خارجی بوده لذا تشریفات پیچیده و گسترده تری را نسبت به تامین منابع از طریق بودجه عمومی کشور دارد .

 استاندار گیلان اجرای این پروژه را از جمله اولویت های مهم استان عنوان کرد و افزود : با توجه به تامین آب کشاورزی و شرب منطقه توسط این سد و نقش آن در معیشت مردم ، تکمیل این پروژه از اهمیت بالایی برخوردار است.

نماینده عالی دولت در گیلان با بیان اینکه این پروژه در سالهای گذشته بویژه در ایام تحریم با موانع و محدودیت هایی مواجه بود که پس از رفع تحریم ها بخش عمده ای از این موانع برداشته شده است افزود : تاخیرهای مربوط به سنوات گذشته در این پروژه قابل توجه بوده که باید موانع حقوقی فاینانس و تامین کننده مالی این پروژه را حل کنیم .

 مصطفی سالاری هدف از برگزاری این نشست را توافق برای روش پیگیری اجرای این پروژه با کمک دستگاههای اجرایی و دست اندرکاران این پروژه عنوان کرد و افزود : انشاء ا...اجرای این پروژه را با جدیت و با همکاری تمامی دست اندرکاران و علاقمندان به خدمت دنبال خواهیم کرد .

وی ابراز امیدواری کرد: خوشبین هستیم این پروژه که در 2 ماه اخیر از پیشرفت خوبی برخوردار بوده با سرعت بیشتری اجرا شده تا مشکلات مردم منطقه در تامین آب شرب و کشاورزی مرتفع شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز