خبرگزاری کار ایران

بخشودگی سود و جریمه دیرکرد 160 هزار کشاورز در سال گذشته

asdasd
کد خبر : ۴۸۱۵۰۶

مدیرعامل بانک کشاورزی گفت که پارسال سود بانکی و جریمه دیرکرد 160 هزار کشاورز خسارت دیده کشور که زیر یک میلیارد ریال بدهی داشتند ، بخشیده شده است.

به گزارش ایلنا، مرتضی شهید زاده در همایش روسای شعب بانک کشاورزی سراسر کشور در بابلسر ، مبلغ سود و جریمه دیرکرد این کشاورزان را در مجموع پنج هزار و 583 میلیارد ریال اعلام کرد.

وی با اعلام این که 90 درصد سود و دیرکرد این کشاورزان زیر 200 میلیون ریال بود ، افزود : این اقدام دولت تدبیر و امید که در یک حرکت هم سود و هم جریمه دیرکرد دارندگان تسهیلات بخشیده شود ، در تاریخ بانکداری کشور بی سابقه بوده است .

شهیدزاده با تاکید بر این که بانک کشاورزی در راستای سیاست اقتصاد مقاومتی و اجرایی کردن فرمایشات مقام معظم رهبری از هیچ تلاشی فروگذار نخواهد کرد ، گفت : اگر ما بخواهیم اقتصاد مقاومتی را در کشور اجرایی کنیم ، دانایی و اقتصاد دانش محور باید در اولویت برنامه های ما قرار گیرد.

وی افزود : در دنیای امروز ، مدیریتی موفق خواهد بود که هر لحظه در حال تغییر و تکامل باشد و آموزش را مبنای کارخود بداند و بتواند جدیدترین قوانین بانکداری جهانی را بیاموزد.

مدیرعامل بانک کشاورزی گفت : به طور مثال قوانینی که در عرصه بانکداری جهانی پیش از تحریم اعمال می شد ، بعد از تحریم ها به طور قطع تغییر کرده و به روز تر شده است و ما باید آنها را بیاموزیم.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز