خبرگزاری کار ایران

استاندار، اعلام کرد:

بهره برداری و کلنگ زنی 55 طرح در سفر رئیس جمهوری به مازندران

asdasd
کد خبر : ۴۷۶۷۷۳

مقام عالی دولت در مازندران، افزود: در مجموع برای این طرح ها 4 هزار و 769 میلیارد تومان و 280 میلیون یورو هزینه شده و یا هزینه خواهد شد / برای اجرا و تکمیل طرح های آماده افتتاح در این استان 32 هزار و 720 میلیارد ریال اعتبار از محل بودجه دولتی و سرمایه گذاری بخش خصوصی هزینه شده است.

 استاندار مازندران گفت: همزمان با سفر رئیس جمهوری به مازندران 43 طرح عمرانی بهره برداری و عملیات اجرایی 12 طرح نیز آغاز می شود.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی استانداری، ربیع فلاح با اشاره به این که  رئیس جمهوری سه شنبه 22 فروردین مهمان مردم مازندران است، تصریح کرد: در مجموع برای این طرح ها 4 هزار و 769 میلیارد تومان و 280 میلیون یورو هزینه شده و یا هزینه خواهد شد.

ربیع فلاح، اعلام کرد: برای اجرا و تکمیل طرح های آماده افتتاح در این استان 32 هزار و 720 میلیارد ریال اعتبار از محل بودجه دولتی و سرمایه گذاری بخش خصوصی هزینه شده است.

وی بیشترین طرح های قابل افتتاح در سفر رئیس جمهوری به مازندران را زیرساختی و توسعه ای و مربوط به وزارت راه و شهرسازی با 16 هزار میلیارد ریال اعلام کرد.

ربیع فلاح با بیان این که نخستین واحد تولید کاغذ تحریر و چاپ ، زغالشویی البرز مرکزی ، 6 پست اسکله بندری به همراه تجهیزات تخلیه و بارگیری ، تونل و 40 کیلومتر از بزرگراه قائمشهر - تهران ، کمربندی جنوبی بابل ، چهار مجتمع تفریحی و گردشگری ، ده ها طرح کشاورزی و دانشگاهی و 13 طرح بهداشتی و درمانی از جمله طرح های آماده بهره برداری است، گفت:  با بهره برداری از این طرح ها برای هشت هزار و 400 نفر از بیکاران استان نیز ایجاد اشتغال می شود.

افتتاح پروژه های زیرساختی در بندرامیرآباد ، بازدید از چند پروژه و طرح عمرانی و دیدار مردمی با نخبگان و جوانان در نوشهر از برنامه های سفر یکروزه رئیس جمهوری به مازندران است.

استاندار مازندران با اشاره به این که همزمان با سفر رئیس جمهوری به مازندران، عملیات اجرایی 12 طرح عمرانی و زیرساختی شروع می شود، افزود: برای اجرای این طرح ها نیز افزون بر 26 هزار و 740 میلیارد ریال از محل بودجه دولتی و سرمایه گذاری بخش خصوصی اعتبار پیش بینی شده است.

 نماینده عالی دولت در مازندران طرح هایی را که در این سفر وارد فاز اجرایی می شود ، شامل سالن کشتی پنج هزار نفری جویبار، اتصال اسکله رورو بندرامیرآباد به شبکه ریلی سراسری ، واحد تولیدی و صنعتی ام- دی اف و چند طرح دیگر صنعتی و زیرساختی اعلام کرد.

درمجموع دردولت تدبیر وامید افزون بر پنج هزار و 665 طرح عمرانی ، صنعتی و زیرساختی در مازندران با اعتباری بیش از 61 هزار میلیارد ریال به بهره برداری رسید و برای حدود 150 هزار نفر نیز در این مدت در این خطه شمال کشور ایجاد اشتغال شد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز