خبرگزاری کار ایران

سرپرست فرمانداری شهرستان رشت خبر داد:

بهره‌برداری از 15 پروژه عمرانی در بخش لشت نشاء

asdasd
کد خبر : ۵۹۰۴۸۴

سرپرست فرمانداری شهرستان رشت گفت: به مناسبت دهه فجر در بخش لشت نشاء 15 پروژه عمرانی با اعتباری بالغ بر 40 میلیارد ریال به بهره برداری رسید.

به گزارش ایلنا از لشت نشاء ، سید محمد احمدی در حاشیه افتتاح این طرح ها با بیان اینکه انقلاب اسلامی حاصل زحمات و خون های پاک شهدا هستند، گفت: انقلاب اسلامی کشور ما با انقلاب های دیگر تفاوت دارد و آنچه که این تفاوت را ایجاد می‌کند عناصری مانند رهبری، مذهب و مردم است.

احمدی با بیان اینکه انقلاب اسلامی نشات گرفته از قیام امام حسین(ع) است، افزود: مهمترین و برجسته ترین مسئله‌ای که انقلاب اسلامی ایران را از دیگر انقلاب‌های جهان جدا می‌سازد حضور همیشه درصحنه مردم است.

وی ادامه داد: با همه محدودیت ها و تحریم ها و بد اخلاقی هایی که غرب انجام می‌دهد علتش این است که نمی تواند خدشه ای بر اعتقادات و باور مردم نسبت به انقلاب اسلامی ایجاد کند و شاهد هستیم که هر سال حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن باشکوه تر از سال گذشته است.

سرپرست فرمانداری شهرستان رشت افزود : در بخش لشت نشاء به مناسبت دهه مبارک فجر 15 پروژه عمرانی با اعتباری بالغ بر 40 میلیارد ریال به بهره برداری رسید.

احمدی گفت : این پروژه ها شامل افتتاح خانه بهداشت, بهره برداری از 711 متر کابل خود نگهدار ، نصب تراس، بهسازی روکش و آسفالت راه روستایی و بهره برداری از مسکن مدد جویان بود.

نماینده عالی دولت در شهرستان رشت یادآور شد : باید با همکاری و هم افزایی در روستاها و حمایت از آنها سبب کاهش مهاجرت روستانشیینان به شهر شویم و از فضای بکر و طبیعیت زیبای بخش‌های شهرستان رشت در افزایش گردشگری استفاده کنیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز