خبرگزاری کار ایران

سید امیر حسین علوی مطرح کرد:

امضای تفاهم‌نامه مشترک همکاری بین چهار نهاد خدمت‌رسان

asdasd
کد خبر : ۵۹۸۶۹۳

رئیس شورای‌شهر رشت گفت: تفاهم‌نامه مشترک همکاری ما بین شورا، شهرداری، آموزش و پرورش و سازمان ورزش و جوانان رشت منعقد شود.

به گزارش ایلنا از رشت، سید امیر حسین علوی با ابراز خرسندی از حضور مدیران امور تربیتی اداره کل آموزش و پرورش گیلان در ساختمان شورای اسلامی رشت اظهار کرد: امروزه نگاه مدیران به سمت و سوی همکاری و ایجاد تعامل در حرکت است و شورای اسلامی رشت از این مهم استقبال می کند.

وی افزود: ما می توانیم در قالب برنامه‌های مشترک و هماهنگ،  اهداف مورد نظر را محقق کنیم و شهردار مدرسه از جمله مباحثی است که باید مورد تاکید و توجه واقع شود.

علوی با اشاره به اینکه پیگیر بحث شهردار مدرسه هستیم بیان کرد: با رایزنی‌های انجام شده پیگیر موضوع شهردار مدرسه از طریق اتحادیه‌های دانش‌آموزی هستیم و در این راستا مباحثی از جمله بوفه سلامت ، انجمن روانشناسان و... نیز مورد توجه است.

رئیس شورای اسلامی شهر رشت با بیان اینکه دانش‌آموزان رشت با استعداد هستند، گفت: بحث شناسایی و احیای زمین‌های ورزشی محلات از جمله موضوعاتی است که شورای‌شهر رشت درصدد انجام آن است و با تعامل ایجاد شده ما بین شورا، شهرداری ، آموزش و پرورش و اداره ورزش و جوانان رشت خدمات بهتری به شهروندان ارائه می شود.

وی با اشاره به اجرای طرح شورایاری در محلات رشت تصریح کرد: در حال حاضر باید تمام تلاش‌مان را در راستای ایجاد فضای امید و پیشرفت در جامعه به کار گرفته و یقینا دانش آموزان در تحقق این مهم بسیار تاثیرگذارند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز