خبرگزاری کار ایران

با رای اعضای شورا؛

امینی‌زاده در شهرداری بندرعباس ابقا شد

asdasd
کد خبر : ۵۲۷۳۳۵

همزمان با آغاز فعالیت پنجمین دوره شورای اسلامی شهر بندرعباس، اعضای این شورا عباس امینی‌زاده شهردار منتخب شورای چهارم را بار دیگر در این سمت ابقا کردند.

به گزارش ایلنا، آئین تحلیف و تعیین هیات رئیسه جدید شورای شهر بندرعباس همچنین انتخاب شهردار، روز چهارشنبه برگزار شد و پس از رای گیری از بین هفت گزینه شهرداری بندرعباس، امینی‌زاده موفق شد 7 رای از مجموع 11 رای اعضای شورای پنجم را کسب کند.

به این ترتیب وی توانست برای دومین دوره متوالی، صندلی مدیریت شهری بندرعباس را حفظ کند.

پیش از جلسه رسمی امروز از سوی منتخبان دور پنجم شورای شهر، هفت گزینه برای تصدی عنوان شهرداری بندرعباس انتخاب شده بود که قبل از جلسه ایوب دبیری‌نژاد، رضا حیدری‌زاده و صمد حمزه‌ای از نامزدی شهرداری بندرعباس انصراف دادند.

در رای گیری انجام شده سید محمد رضا طباطبایی 3 رای کسب کرد ضمن این که محمد نور امیری خمیری و مهدی دسینه هیچ رایی کسب نکردند و یک رای سفید نیز به صندوق انداخته شد.

فرمانداری بندرعباس در فاصله سال های 1388 تا 1391 و مدیریت آموزش و پرورش ناحیه 2 بندرعباس در سابقه کاری امینی زاده به ثبت رسیده است.

در اولین جلسه دوره جدید شورای شهر بندرعباس هم چنین رای گیری برای تعیین اعضای هیات رئیسه انجام شد.

بر این اساس اسلام با وقار با 11رای به عنوان رئیس شورا، فیصل دانش با 7 رای به عنوان نایب رئیس، فرزانه آرامش با 9 رای به عنوان منشی اول و مجید عسکری زاده با 10 رای به عنوان منشی دوم انتخاب شدند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز