خبرگزاری کار ایران

مدیر آموزش و پرورش کاشان:

با اعتبارات دولتی نمی‌توان مجموعه آموزش و پرورش را مدیریت کرد

asdasd
کد خبر : ۱۰۶۰۷۰

با اعتبارات دولتی نمی‌توان مجموعه آموزش و پرورش را مدیریت کرد و بسیاری از پروژه‌ها به علت کمبود اعتبارات به صورت نیمه تمام باقی مانده است.

ایلنا: مدیر آموزش و پرورش کاشان گفت: با اعتبارات دولتی نمی‌توان مجموعه آموزش و پرورش را مدیریت کرد و بسیاری از پروژه‌ها به علت کمبود اعتبارات به صورت نیمه تمام باقی مانده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری ایلنا در کاشان «حسین حنطه» در آیین بهره برداری از سالن ورزشی دبیرستان شهدای برزک با اعلام این مطلب افزود: برای ساخت این مجموعه اعتباری معادل هفت میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال صرف شده است که از محل کمک‌های شورای اسلامی و شهرداری برزک و خیرین، تامین شده است.

وی اظهار داشت: مجموعه ورزشی امام خامنه‌ای شهر برزک، در زمینی به ابعاد ۲۲م‌تر در ۳۶ متر و زمینی به مساحت ۹۰۰ متر مربع ساخته شده است که با بهره برداری از آن، به عنوان ششمین مجموعه ورزشی که از بهمن سال ۹۱ به بهره برداری رسیده است، چهار هزار و ۷۰۰ متر مربع به فضاهای ورزشی مدارس این شهرستان اضافه شده است.

وی تصریح کرد: ساخت و بهره برداری از این سالن ورزشی، خدمتی به دانش آموزان، فرهنگیان و همه مردم بخش برزک است که با مشارکت خیرینی به بهره بردرای رسید که آموزش و پرورش را اولویت نیک اندیشی و نیک منشی خود قرار دادند.

وی تاکید کرد: پیش از این دانش آموزان و جوانان ورزشکار برزک و مناطق اطراف آن، با تحمل هزینه‌های مادی و معنوی با طی مسافت بیش از ۱۵۰ کیلومتر از سالن‌های ورزشی کاشان استفاده می‌کردند که با بهره برداری از این سالن، این مشکل برطرف می‌شود.

مدیر آموزش و پرورش کاشان گفت: ساخت و بهره برداری این مجموعه، یک گام در مسیر رسیدن به هدف ساخت ۱۴ سالن ورزشی در مدارس شهرستان کاشان است که هرچند با مشکلات و موانع همراه بود اما با همدلی و مشارکت مردم و دلسوزان به نتیجه رسید.

حنطه‌ای افزود: سالن ورزشی امام خامنه‌ای برزک، ششمین مجوعه‌ای است از بهمن سال ۹۱ در مدارس کاشان گشایش یافته است. پیش از این سالن‌ها ی شهید کاشانی‌پور، انقلاب اسلامی، ورزشگاه اختصاصی بانوان فرهنگی سپیده کاشانی، خانه‌های پینگ پنگ خلیج فارس و آسیه از بهمن ۹۱ به بهره برداری رسیده بود.

رییس شورای اسلامی شهر برزک گفت: ساخت این مجموعه ناشی از تلاش مضاعف و شبانه روزی، ایثار و فداکاری مجموعه مدیریت آموزش و پرورش کاشان است که نسبت به دانش آموزان و ورزشکاران بخش برزک انجام شده و قابل تقدیر است.

«سید محمد رضا مصطفوی» در آیین بهره برداری از سالن ورزشی دبیرستان شهدای این برزک افزود: تلاش مدیریت آموزش و پرورش کاشان قابل تحسین است که فرا‌تر از وظایف قانونی خود، به دانش آموزان و مردم این بخش خدمت کردند.

وی تصریح کرد: بخش برزک، با دارای ظرفیت‌ها و پتانسیل‌هایی است که باید با شناسایی آن، به شکوفایی برسد و گشایش این مجموعه ورزشی، شروع خوبی برای فعالیت بیشتر در آینده این منطقه است.

امام جمعه شهر برزک گفت: وجود یک مجموعه ورزشی یک نیاز ضروری در بخش برزک بود که تاکنون از آن بی‌نصیب بوده‌اند که مدیریت آموزش و پرورش کاشان با ساخت و بهره برداری از سالن ورزشی دبیرستان شهدای برزک، پیشگام‌تر از مسوولان تربیت بدنی بوده و عمل کرده است.

حجه الاسلام «محمد حسین حلاجی مفرد افزود: در بیان تذکر‌ها هدفی نیست جز اینکه بی‌مهری‌ها نسبت به برزک جبران شود و اگر حق مردم مطرح نشود، در انبوه مراجعات مردم و حجم نیاز‌ها، با سکوت مسوولان اتفاق خوبی رخ نمی‌دهد

وی تصریح کرد: امروز شهر برزک و مناطق همجوار آن از مشکلات جدی رنج می‌برد و بهتر از این باید رسیدگی شود و اگر اراده جدی باشد، مشکلات شهرهای کوچکی مثل برزک قابل رفع است، همانطور که برخی مشکلات با همراهی فرمانداری برطرف شده است.

وی تاکید کرد: ایجاد اشتغال برای جوانان و تحصیل کردگان در برزک یک کار اساسی و ریشه‌ای است که هم خانواده‌ها به اشتغال می‌رسند و هم شهر و کشور به توسعه می‌رسد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز