خبرگزاری کار ایران

همایش خانواده، مشارکت و تحول در آموزش و پرورش برگزار شد

asdasd
کد خبر : ۱۳۷۴۸۱

باید در مسیری حرکت کنیم که همه خانواده ها، خانواده متکامل شوند که در آن صورت تربیت واقعی صورت خواهد گرفت.

همایش خانواده، مشارکت و تحول در آموزش و پرورش برگزار شد.

به گزارش ایلنا، در این همایش که با حضور مسئولین بخشداری، دفتر امام جمعه، شورای اسلامی شهر، شهرداری و دیگر مدعوین برگزار شد، رؤسای انجمن اولیاء و مربیان مدارس بخش بوستان، در جریان برنامه های کلان و نقش مؤثر انجمن اولیاء در حل مسائل پیشروی آموزش و پرورش قرار گرفتند.

در هفته گرامیداشت شوراهای آموزش و پرورش، همایش «خانواده، مشارکت و تحول در آموزش و پرورش» با شرکت رؤسای انجمن اولیاء و مربیان مدارس بخش بوستان در فرهنگسرای قلم برگزار شد.

در این همایش رئیس آموزش و پرورش ناحیه۲ بهارستان، با اشاره به نقش مؤثر انجمن اولیاء و مربیان در اجرا و پیگیری امور مدارس، به اهمیت خانواده و بیان ویژگی های خانواده متکامل پرداخت.

عبداله نوحی افزود: باید در مسیری حرکت کنیم که همه خانواده ها، خانواده متکامل شوند که در آن صورت تربیت واقعی صورت خواهد گرفت.

نوحی همچنین به بیان اهداف کلان و اساسی آموزش و پرورش پرداخت و حضور فعالانه انجمن های اولیاء و مربیان را در تحقق این آرمان ها ضروری عنوان کرد.
رئیس آموزش و پرورش ناحیه۲ بهارستان، در پایان سخنانش خطاب به رؤسای انجمن اولیاء و مربیان مدارس منطقه بر همکاری و همیاری این انجمن ها در زمینه های توسعه فرهنگ نماز و حجاب و عفاف در میان دانش آموزان، شناسایی خیرین، هوشمندسازی مدارس و حل چالش ها و مسائل اجتماعی تأکید کرد.

در این همایش عیوض صادقی گزارشی از عملکرد یکساله کارشناسی انجمن اولیاء و مربیان اداره آموزش و پرورش را تشریح کرد و حجت الاسلام علیزاده، سخنانی در باب تربیت دانش آموزان بیان داشت.

اسماعیل مؤمنی نیز به نمایندگی از مدیران مدارس بخش بوستان و مرحمت محرمی به نمایندگی از رؤسای انجمن اولیاء دقایقی به طرح مسائل و بیان پیشنهادات عملی در این حوزه پرداختند.

در پایان این همایش نیز از ۶ نفر از نمایندگان انجمن اولیاء و مربیان مدارس که عضو فعال شورای آموزش و پرورش شهرستان نیز هستند با اهداح لوح و هدایایی تجلیل به عمل آمد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز