خبرگزاری کار ایران

مدیرکل تامین اجتماعی گیلان خبر داد :

راه اندازی سامانه استعلام ارتباط بیمه‌ای و امکان بهره برداری سایردستگاهها ازآن

asdasd
کد خبر : ۵۷۹۲۸۷

مدیرکل تامین اجتماعی گیلان گفت: سامانه استعلام ارتباط بیمه‌ای راه اندازی و امکان بهره برداری سایردستگاه‌ها از آن فراهم شد.

به گزارش ایلنا از رشت، جمیل حق پرست مدیرکل تامین اجتماعی گیلان با اشاره به اینکه به منظور پاسخگویی به طیف گسترده درخواست ها و استعلام های مراجع برون سازمانی اعم از مراجع قضائی و شبه قضائی، صندوق‌های بیمه‌ای، سازمان ها و نهادهای حمایتی و امدادی و ... در ارتباط با بررسی وضعیت بیمه‌ای افراد ، سامانه‌ای با عنوان (( استعلام ارتباط بیمه ای )) طراحی و آماده بهره برداری می‌باشد گفت:این قابلیت در راستای تحقق اهداف دولت الکترونیک ، ارائه خدمات غیرحضوری و کاهش تردد و حجم مراجعات غیرضروری در شعب اجرایی مهیا شده است .

وی همچنین اظهار داشت:تامین اجتماعی گیلان آمادگی دارد بر اساس تعداد مراجعین و یا مکاتبات بعمل آمده از سوی نهادها و سازمانهایی که درخصوص وضعیت پوشش بیمه‌ای افراد استعلام می کنند، نسبت به عقد تفاهم نامه اقدام و بررسی وضعیت آنان را به دستگاههای مذکور واگذار کنند.

 این سرویس از طریق بستر اینترنت و آدرس isinsured.tamin.ir  در دسترس خواهد بود. لذا به منظور راه اندازی و استفاده سازمانهای متقاضی، لازم است پس از عقد تفاهم نامه فی ما بین تامین اجتماعی استان و بالاترین مقام استانی طرف مقابل، فهرست اسامی و مشخصات کاربران مد نظر به منظور اعطای دسترسی به سامانه ارائه کنند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز