خبرگزاری کار ایران

مدیرکل تامین اجتماعی استان اصفهان در گفتگو با ایلنا:

۶۳ درصد جمعیت استان اصفهان تحت پوشش سازمان تامین اجتماعی هستند

asdasd
کد خبر : ۱۷۴۱۱۴

بالغ بر ۳ میلیون و صد هزار نفرازجمعیت ۴ میلیون و چهار صد وهشتاد هزار نفری استان اصفهان(۶۳ درصد) تحت پوشش تامین اجتماعی هستند.

مدیرکل تامین اجتماعی استان اصفهان گفت: بالغ بر ۳ میلیون و صد هزار نفر از جمعیت ۴ میلیون و چهارصد و هشتاد هزار نفری استان اصفهان(۶۳ درصد) تحت پوشش تامین اجتماعی هستند.

علی اصغر دادخواه در حاشیه دیدار از شعبه تامین اجتماعی شهرستان کاشان در گفتگو با خبرنگار ایلنا در شهرستان کاشان با بیان این مطلب گفت: از جمعیت ۷۰ هزار نفری تحت پوشش تامین اجتماعی شهرستان کاشان ۴۰ هزار نفر بیمه شده اجباری و ۳۰ هزار نفر بیمه شده اختیاری هستند.

وی از پرداخت حق بیمه کارگران و کارفرمایان واحدهای تولیدی بیش از ۴ هزار نفر و ۳۰ هزار نفر از بیمه شدگان خاص به صورت غیر رسمی و اینترنتی در شهرستان کاشان خبرداد و گفت: این طرح تا پایان شهریور ماه سال جاری نهایی خواهد شد و کارفرمایان خودشان می‌توانند از طریق اینترنت و غیر حضوری مبلغ بابت حق بیمه خود را به سازمان تامین اجتماعی پرداخت کنند.

وی با بیان اینکه این طرح تا پایان خرداد ماه در کل استان اصفهان عملیاتی خواهد شد گفت: با توجه به اینکه این طرح را از یک ماه پیش در شهرستان کاشان عملیاتی کردیم، امیدواریم تا پایان شهریور ماه کل کارفرمایان به صورت غیر حضوری بتوانند از این طرح استفاده کنند.

مدیرکل تامین اجتماعی استان اصفهان با بیان اینکه در حال حاضر ۱۳ کارگزاری در سطح استان اصفهان به بیمه شدگان و کار فرمایان خدمات ارایه می‌کنند، گفت: در حال حاضر شهرستان کاشان دارای دو کارگزاری بیمه است که این رقم نسبت به شهرهای دیگر استان بیشتر است، لذا نیازی به کارگزاری جدید در این شهرستان نداریم.

دادخواه از راه اندازی کارگزاری بیمه جدید در شهرستان های فلاورجان، خمینی شهر و زرین شهر تا پایان تیرماه سال جاری خبرداد و گفت: کارگزاری‌های جدید کارهای حسابرسی از دفاتر قانونی، پرداخت هزینه پروتز و دستمزدی که در شعبه در واحد امور بیمه شدگان انجام می‌شد را انجام خواهند داد.

مدیرکل تامین اجتماعی استان اصفهان از کاهش دو هزار نفری بیمه بیکاری نسبت به مدت مشابه سال قبل در استان اصفهان خبرداد و گفت: تعداد افراد بیمه بیکاری سال قبل در استان اصفهان ده هزار و پانصد نفر بود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز