خبرگزاری کار ایران

مدیر کل ارتباطات و فناوری اطلاعات گیلان خواستار شد:

پیگیری مجدانه مدیران حوزه ICT گیلان در برنامه ریزی‌های بخش اشتغال

asdasd
کد خبر : ۵۵۸۰۶۷

مدیر کل ارتباطات و فناوری اطلاعات گیلان از مدیران حوزه ICT استان خواست در برنامه ریزی های خود مقوله اشتغال را با جدیت بیشتری پیگیری و تا حصول نتیجه از هیچ حمایتی دریغ نکنند.

به گزارش ایلنا از رشت، چهارمین جلسه شورای مدیران استان با حضور مدیران کل ارتباطات زیر ساخت، پست و نمایندگان پست بانک، مخابرات منطقه، سازمان تنظیم مقررات و اپراتورهای تلفن همراه استان با هدف بررسی راهکار توسعه کسب و کار حوزه فاوا در محل اداره کل برگزار شد.

فرزادتوکلی مدیر کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان با اشاره به سیاست­های دولت تدبیر و امید و وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات در خصوص برنامه ریزی پیرامون توسعه کسب و کار حوزه فاوا به منظور تحقق اهداف وزارت و ایجاد 90 هزار شغل در سال جاری در کشورو همچنین کاهش شکاف دیجیتالی بین شهر و روستا مواردی را ارائه و افزود: ایجاد بخشی از این اشتغال سهم استان گیلان است و از مدیران حوزه ICT استان خواست در برنامه ریزی های خود مقوله اشتغال را با جدیت بیشتری پیگیری و تا حصول نتیجه از هیچ حمایتی دریغ نکنند.

مدیرکل ICT استان اظهار داشت: با توجه به اینکه دستگاههای متولی ایجاد اشتغال در حوزه فاوا اکثراً دولتی بوده و هیچ گونه مجوزی در خصوص ایجاد اشتغال در بخش دولتی میسر نمی باشد، افزود: مجموعه ادارات ICT در استان باید با استفاده از امکانات و به خصوص پهنای باند اینترنت موجود در استان و حمایت اپراتورهای تلفن همراه نسبت به ایجاد سرویس های جدید اقدام و با بهره گیری از این بستر به ایجاد اشتغال پایدار کمک نمایند.

وی به رتبه هشتم استان در کسب و کارهای اینترنتی اشاره و افزود: باید با استفاده از پتانسیل موجود و بستر مناسب در منطقه آزاد انزلی از این نقطه به عنوان یکی از مناطق ایجاد و توسعه اشتغال فاوا در استان بهره مند شویم.

 توکلی در پایان با اشاره به فرارسیدن فصل سرما از واحدها و شرکتهای تابعه حوزهICT خواست تجهیزات و امکانات ارتباطی و زیرساختی در مواقع بحران و سرما را پیش بینی نمایند. 

در ادامه مدیران حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات استان به بیان گزارش، نظرات و اقدامات انجام شده در استان پرداختند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز