خبرگزاری کار ایران

رئیس شورای شهر رشت تاکید کرد:

استفاده از ظرفیت سرای محلات برای گسترش فرهنگ انتقال خون

asdasd
کد خبر : ۵۵۱۳۰۱

رئیس شورای شهر رشت در دیدار با مدیرکل انتقال خون گیلان گفت: می‌توانیم از ظرفیت سرای‌محلات رشت به منظور گسترش فرهنگ انتقال خون در محلات استفاده کنیم.

به گزارش ایلنا از رشت، رئیس شورای شهر رشت در دیدار با مدیرکل سازمان انتقال خون گیلان با اشاره به اهمیت اهدای خون اظهار کرد: نیاز به خون در بیماران مبتلا به تالاسمی و…بسیار حیاتی است و باید به گسترش این فرهنگ توجه بیشتری مبذول شود.

امیرحسین علوی افزود: متاسفانه آمار بیماران سرطانی بسیار نگران کننده است و پلاکت موجود در خون برای این بخش از بیماران بسیار ضروری است.

وی با اذعان به نامگذاری یکی از میادین رشت به نام‌ اهدای خون تصریح کرد: این اقدام در راستای گسترش فرهنگ‌ اهدای خون انجام می‌شود و یقینا چنین حرکت هایی می‌تواند بسیار تاثیرگذار باشد.

رئیس شورای اسلامی شهر رشت با اشاره به تقاضای مدیرکل انتقال خون گیلان مبنی بر ایجاد مرکز اهدای خون در پیاده راه فرهنگی رشت گفت: شورای اسلامی و شهرداری رشت در حد توان در این خصوص مساعدت خواهند کرد و امیدوارم با اقدامات سازنده و تاثیرگذار در زمینه اهدای خون نگرانی‌هایی که در این خصوص وجود دارد کاملا برطرف شود.

علوی افزود: می توانیم از ظرفیت سرای محلات رشت به منظور گسترش فرهنگ انتقال خون در محلات استفاده کنیم.

مدیر کل انتقال خون گیلان نیز در این دیدار اظهار کرد: ایجاد مرکز اهدای خون در پیاده راه موجب فرهنگ سازی خوبی در این زمینه خواهد شد.

احمد مرادی بیان کرد: اهدای خون امری مهم و ضروری است و بیمارانی که تحت عمل جراحی و… قرار می گیرند نیاز ضروری به خون دارند.
انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز