خبرگزاری کار ایران

فرماندار ماسال در دیدار با شهیدی مطرح کرد:

زمینه فعال‌سازی واحدهای صنعتی ماسال فراهم شود

asdasd
کد خبر : ۵۴۷۲۸۱

فرماندار ماسال گفت: باید با تکیه بر مزیت محیطی این شهرک و با اتخاذ راهکارهای مناسب، زمینه فعال سازی واحدهای صنعتی در این شهرک فراهم شود.

به گزارش ایلنا از ماسال، نشست بررسی مسائل و مشکلات شهرک صنعتی ماسال با حضور فرماندار ماسال و مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی گیلان در دفتر کار فرماندار ماسال برگزار شد.

 محمود قاسم نژاد فرماندار ماسال صبح امروز در این نشست با بیان اینکه شهرک صنعتی ماسال به لحاظ فضای محیطی و دارابودن زیرساخت های مناسب یکی از بهترین شهرک های صنعتی استان،‌ محسوب می شود،‌ تصریح کرد: باید با تکیه بر مزیت محیطی این شهرک و با اتخاذ راهکارهای مناسب، زمینه فعال سازی واحدهای صنعتی در این شهرک فراهم شود.

وی با اشاره به تلاش های فرمانداری در جهت جذب سرمایه گذار، گفت: در حال حاضر با چندین سرمایه گذار در حال رایزنی هستیم تا بتوانیم از این طریق تحولی در این شهرک ایجاد کنیم.

فرماندار ماسال افزود: متاسفانه هم اکنون 3 واحد نیمه احداث رها شده در شهرک صنعتی وجود دارد که باید نسبت به رفع مشکلات این واحدها اقدام شود و یا افراد متقاضی دیگری ، جایگزین آنان شوند.

قاسم نژاد با بیان اینکه متاسفانه 4 واحد از واحدهای به بهره برداری رسیده ی شهرک صنعتی در حالت غیر فعال قرار دارند،‌ خاطرنشان ساخت: یکی از این واحدهای صنعتی به لحاظ تکنولوژی از بهترین کارخانه های کشور محسوب می شود که محصولات آن با کشورهایی مانند کره،‌ ژاپن و چین برابری می کند که اگر این کارخانه به طور کامل فعالسازی شود می تواند برای 100 نفر به صورت مستقیم شغل ایجاد کند.

وی با تاکید بر لزوم حل مشکلات پیش روی واحدهای صنعتی و سرمایه گذاران در راستای رونق تولید، افزود: ضرورت دارد در طی هفته ی جاری،  جلسه ای با دعوت از همه ی سرمایه گذارانی که دچار مشکلات مالی و تولیدی هستند در جهت بررسی مسائل و مشکلات آنها برگزار شود تا از طریق رفع مشکلات این واحدها بتوانیم موجبات فعالسازی شهرک صنعتی ماسال را فراهم نماییم.

مدیر عامل و رئیس هیات مدیره شهرک‌های صنعتی گیلان نیز در این نشست با تقدیر از پی گیری ها و اشراف فرماندار ماسال در خصوص مسائل شهرک صنعتی ماسال، اظهار داشت: یکی از دغدغه های شهرک صنعتی ماسال فقدان راه دسترسی مناسب است که امیدواریم با مساعدت فرمانداری، شاهد حل این مشکل باشیم.
 

شهیدی با ابراز آمادگی جهت برگزاری نشستی با حضور واحدهای صنعتی شهرک صنعتی ماسال در راستای حل مشکلات واحدهای تولیدی ، گفت: یکی از مسائل مهم پیش روی صنعتگران،‌ بالا بودن سود تسهیلات بانکی است که امیدواریم به کمک دولتمردان و اعطای تسهیلات با سود پائین به واحدهای صنعتی، بتوانیم این واحدها را احیاء کنیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز