خبرگزاری کار ایران

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی؛

برای رفع موانع تولید واحدهای صنعتی ومعدنی شهرستان راور اقدام شد

asdasd
کد خبر : ۱۸۶۳۷۸

بانک‌ها و دستگاه‌های اجرایی استان باید از حداکثر ظرفیت‌ها و اختیارات خود برای حل مسائل و مشکلات مالی و اقتصادی واحد های صنعتی و معدنی شهرستان استفاده کنند.

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی در جلسه بررسی مسائل و مشکلات واحد‌های صنعتی و معدنی شهرستان راور با حضور مسئولان دستگاه‌های مرتبط اجرایی و مدیران عامل بانک‌ها گفت: خوشبختانه در بازدید از واحدهای صنعتی ومعدنی راور، مشکلات از نزدیک بررسی و برای رفع موانع تولید آن‌ها اقدام شد.

به گزارش ایلنا ازکرمان‌, پور ابراهیمی افزود: شهرستان راور با توجه به محدوده‌های معدنی موجود از قابلیت‌های بسیار خوبی برخوردار است که اگر از سرمایه گذاران در این شهرستان حمایت همه جانبه شود بسیاری از مشکلات شهرستان در حوزه‌های دیگر نیز براحتی قابل حل است.

وی با بیان اینکه تخصیص سرمایه در گردش، استمهال بدهی، بخشودگی جرایم و تقسیط مجدد وام‌های بانکی، مالیات و دارایی، اقدامات زیربنایی شامل برق رسانی، آب رسانی و گاز رسانی، مشکلات مرتبط با محیط زیست، برقراری سهمیه سوخت و موضوعات مربوط به شرکت شهرک‌های صنعتی مهم‌ترین مسائل مطرح شده از سوی واحد‌های صنعتی و معدنی شهرستان راور است، افزود: بانک‌ها و دستگاههای اجرایی استان باید از حداکثر ظرفیت‌ها و اختیارات خود برای حل مسائل و مشکلات مالی و اقتصادی واحد‌های صنعتی و معدنی شهرستان استفاده کنند.

طرح‌های احداثمرغداری ۴۰ هزار قطعه‌ای، کارخانه روکش لاستیک ماشین آلات معدنی و راه سازی، معدن سنگ مرمریت، معدن باریت، کارخانه آجر سفال، کارخانه لیچینگ مس و کارگاه متمرکز بافت فرش بعضی از طرح‌های دارای مشکلات جلسه بود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز