خبرگزاری کار ایران

فرماندار آستارا مطرح کرد:

برنامه توسعه آستارا باید پیوست فرهنگی واجتماعی داشته باشد

asdasd
کد خبر : ۵۴۲۵۰۷

فرماندار شهرستان مرزی بندر آستارا گفت: هر برنامه‌ای برای توسعه این شهرستان باید پیوست فرهنگی و اجتماعی داشته باشد و مسئولان در برنامه ریزی های خود به این امر توجه کنند.

به گزارش‌ایلنا از آستارا، یونس‌رنجکش در دومین‌جلسه ستاد فرهنگی و اجتماعی‌مدیریت پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی آستارا در فرمانداری این شهرستان بیان کرد: چالش های اجتماعی را می توان با بررسی و برنامه ریزی‌های کارشناسانه دستگاه های اجرایی برطرف کرد.

وی اضافه کرد: پیشگیری از ناهنجاری های اجتماعی تکلیف ملی است و باید همگان در این راستا همت کنند و اگر مدیران دستگاه های اجرایی آگاهانه با مسائل اجتماعی برخورد نکنند، تصمیم ها نمی‌تواند تاثیر گذار باشد.
 
وی برگزاری دوره های آموزشی در حوزه های اجتماعی را لازم دانست و تصریح کرد: تهیه اطلس آسیب های اجتماعی توسط دستگاه های متولی در شهرستان آستارا ضروری است.

وی تصریح کرد: یکی از اقدامات دولت مداخله در بحران‌ها و آسیب‌های اجتماعی بوده و از چهار سال گذشته، بیشترین برنامه‌ریزی‌ها و تدابیر با هدف برطرف کردن چالش‌ها و آسیب‌های اجتماعی صورت گرفته است.

فرماندار شهرستان آستارا با اشاره به اینکه هر یک از ما با آسیب‌های‌اجتماعی به‌نوعی درگیر بوده و این آسیب‌ها را لمس کرده‌ایم، خاطرنشان کرد: دروغ‌گویی و پرخاشگری از جمله آسیب‌های اجتماعی هستند که اگر با آن برخورد نشود به ناهنجاری‌های اجتماعی تبدیل می‌شوند.

رنجکش از برگزاری هفته فرهنگی و اجتماعی آستارا در اواخر پاییز امسال خبر داد و بیان کرد: در این هفته ظرفیت ها و توانمندی های فرهنگی و اجتماعی آستارا در حوزه های مختلف در قالب نمایشگاه معرفی خواهد شد.
انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز