خبرگزاری کار ایران

حضور 32 هزار دانش آموز گیلانی در جشن شکوفه ها

asdasd
کد خبر : ۵۳۳۹۲۲

معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش استان گیلان گفت: 32 هزار دانش آموز گیلانی پایه اول سال تحصیلی جدید را با حضور در جشن شکوفه ها آغاز می کنند.

به گزارش ایلنا از رشت، سیروس محمدی با اعلام این خبر گفت: با برنامه ریزی های انجام گرفته در قالب ستاد پروژه مهر در سال تحصیلی 97- 96  ، حدود 186 هزار دانش آموز گیلانی در مقطع ابتدایی وارد مدارس می شوند  که 32 هزار نفر از آنان در پایه اول حضور دارند.
وی افزود: برای ایجاد بستر مناسب و کسب آمادگی لازم جهت ورود به پایه اول ابتدایی، آموزش و پرورش گیلان با کمک سایر نهادهای فرهنگی، اجتماعی 26 هزار و 500  کودک رده سنی 4 و 5 ساله را زیر پوشش آموزش غیر رسمی قرار می‌دهد.
معاون آموزش  ابتدایی آموزش و پرورش استان گیلان در ادامه خاطرنشان کرد: برنامه استانی جشن شکوفه ها ویژه دانش‌آموزان پایه اول ابتدایی در دبستان شهدای سلیمان داراب ناحیه یک رشت و برنامه نمادین جشن غنچه‌ها در دبستان انقلاب اسلامی ناحیه دو رشت همزمان با 2050 واحد آموزش ابتدایی سراسر استان ، برگزار می‌شود.
محمدی برگزاری برنامه‌های متنوع مانند: جُنگ شادی ، رونمایی از کتاب تازه تألیف " شهروند کوچولو " ویژه دوره پیش دبستانی ،دعوت از مسئولان استانی ، خیران مدرسه ساز  و اولیای  دانش آموزان را از مهم‌ترین بخش‌های جشن شکوفه‌ها و غنچه‌ها ذکر کرد.

 

 

 

وی در پایان با اشاره به برنامه های معاونت آموزش ابتدایی در سال تحصیلی جدید گفت: توجه به محتوای سند تحول بنیادین آموزش و پرورش ، تعمیق و گسترش سبک زندگی ایرانی _ اسلامی ، رعایت حقوق کودکان ، اجرای طرح تدبیر ، برگزاری جشنواره جابر بن حیّان ، آموزش نوآموزان عشایری دو زبانه و آموزش ضمن خدمت معلمان بدو ورود از مهم ترین این برنامه ها می باشد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز