خبرگزاری کار ایران

مدیرکل آموزش و پرورش کرمان:

29 هزار جلسه آموزش خانواده در مدارس کرمان برگزار شد

asdasd
کد خبر : ۳۷۲۶۰۶

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان گفت: 29 هزار و 172 جلسه آموزش خانواده در مدارس استان در سال تحصیلی 95-94 برگزار شده است.

به گزارش خبرگزاری ایلنا به نقل از روابط عمومی آموزش و پرورش استان کرمان، محمد محسن بیگی در جمع کارشناسان انجمن اولیاء و مربیان ادارات آموزش و پرورش شهرستان ها و مناطق استان، گفت: خانواده موثرترین نهاد تربیتی در پرورش و نخستین آغاز برای پیمودن پله های تعالی است.

وی با بیان اینکه انجمن اولیا و مربیان نهادی تربیتی و متکی بر اندیشه بلند پدران، مادران و معلمان است، افزود: این انجمن باید برای تحکیم پیوند خانه و مدرسه و تحقق اهداف آموزش و پرورش تلاش کند.

محسن بیگی به فعالیت ۳۰۵ مدرس رسمی خانواده در آموزش و پرورش استان اشاره کرد و از تشکیل کارگاه آموزشی ویژه مدرسان آموزش خانواده نواحی یک و دو با مشارکت دادگستری و اداره کل فنی و حرفه ای نیز خبر داد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان توانمند سازی اولیاء نسبت به مسایل دینی، تربیتی، مشاوره ای و روانی با رویکرد یکسان سازی و همسویی اهداف مقدس تربیتی بین خانه و مدرسه است را از مهمترین اهداف برگزاری جلسات آموزش  خانواده برشمرد و افزود: در سال تحصیلی جاری ۲۹ هزار و ۱۷۲  جلسه آموزش خانواده  در قالب پنج هزار و ۱۲ دوره در مدارس استان کرمان برگزار شده است.

محمد محسن بیگی افزود: شش جلسه آموزشی ویژه بیش از دو هزار نفر از اولیاء دانش آموزان شهر کرمان نیز با مشارکت شهرداری و دادگستری نیز برگزار شده است.

وی با اشاره به جذب و اشتراک ۳۶ هزار  دوره از ماهنامه پیوند در مدارس استان گفت: این آمار نسبت به سال گذشته ۸۳ درصد رشد داشته است.

محسن بیگی از ارتقاء سطح کمی و کیفی مراکز راهنمایی و مشاوره خانواده و افزایش این مراکز،  از ۱۱ مرکز به ۱۵ مرکز در استان خبر داد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز