خبرگزاری کار ایران

معاون فرهنگی اداره کل ورزش و جوانان گیلان:

تدریس‌کاهش آسیب‌های‌اجتماعی برای اولین‌بار در کلاس‌مربیگری درجه 3 همگانی

asdasd
کد خبر : ۵۱۰۱۱۳

معاون فرهنگی اداره کل ورزش و جوانان گیلان از برگزاری اولین کلاس کاهش آسیب‌های اجتماعی و مهارت های زندگی در دوره مربیگری درجه 3 همگانی با همکاری هیات همگانی گیلان و سازمان‌های مردم نهاد جلوه باران خبر داد.

به گزارش ایلنا از رشت، هاشم اسماعیلی با اعلام این خبر گفت: 3 مرکز تخصصی مشاوره ازدواج در گیلان توانستند از وزارت ورزش و جوانان و سازمان نظام روانشناسی و مشاوره مجوز فعالیت دریافت کنند.

وی همچنین از برگزاری اولین کلاس کاهش آسیب های اجتماعی و مهارت های زندگی در دوره مربیگری درجه 3 همگانی با همکاری هیئت همگانی گیلان و سازمان های مردم نهاد جلوه باران خبر داد و گفت : این دوره‌ها اگر در کلاس‌های مربیگری رشته‌های مختلف نهادینه شود می‌توانند آگاهی مخاطب حوزه ورزش را تا حد زیادی افزایش دهد.

معاون جوانان و امور فرهنگی اداره کل ورزش وجوانان گیلان گفت : مسابقات قرآنی جوانان، ورزشکاران و کارکنان گیلان جهت حضور برترین‌ها به رقابت‌های کشوری از 24 تا 25 مرداد در رشته های حفظ ، قرائت و اذان در رشت برگزار می شود .

وی افزود : ورزشکاران ، کارکنان و جوانانی که علاقمند به شرکت در این مسابقه هستند می توانند با مراجعه به سایت www.tartil.ir ثبت نام کنید.

اسماعیلی با اشاره به دیگر فعالیت‌های این معاونت گفت : فیروز عزت دوست رئیس گروه مشارکت‌های اجتماعی جوانان هم اکنون در دوره آموزشی استان البرز حضور دارد و نشست معاونین جوانان وزارتخانه نیز از 27 تا 30 تیر در شهر سنندج استان کردستان برگزار می‌شود که باید در آن حضور یابد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز