خبرگزاری کار ایران

تا۴ آذرماه تمدید شد؛

مهلت ثبت نام متقاضیان ازدواج دانشجویی در سایت نهاد

asdasd
کد خبر : ۲۱۵۸۰۰

سلسله نشست‌های «ویژگی همسر خوب» در واحد رشت در روزهای، ۵ و ۱۹ آبان و از ساعت ۱۴ در ساختمان علوم پایه - سالن کنفرانس دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت برگزار می‌شود.

مدیراجرایی دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های آزاد اسلامی گیلان از تمدید مهلت ثبت نام ازدواج دانشجویی متقاضیان در سایت نهاد تا چهارم آذر ماه سال جاری خبر داد.

به گزارش ایلنا از رشت، علیرضا فضلی،با اشاره به اهمیت مبحثازدواجبه ویژه در دوران جوانی اظهار کرد: پیوند زناشویی و تشکیل خانواده ای سرشار ازعشق و معرفت افزون بر اینکه همواره مورد سفارش ادیان الهی بوده، عامل شکوفاییاستعدادهای درونی انسان و راه رسیدن به کمال نهایی بشر نیز بودهاست.

وی از تمدید مهلت ازدواج دانشجویی تا روز ۴ آذرماه سال جاری برای متقاضیان در سایتhttp: / / ezdevaj. nahad. ir / ۹۳

خبر داد و گفت: برای ثبت‌نام در این سامانه دانشجو بودن یکی از زوجین کافی است.

فضلی بابیان اینکه نهاد خانواده نقش اساسی در پایداری تمدن ها نیز دارد، افزود: توجه بهتشکیل خانواده های پایدار و ازدواج‌های آرمانی در واقع توجه به بقا و استمرار تمدنها، آداب، فرهنگ ها و ارزش های متعالی نیز است.

فضلیرسیدن به بلوغ فکری و خدامحور بودن را از شروط ازدواج به ویژه در دوران دانشجوییدانست و گفت: اهمیت دادن به اوضاع مالی خوب است ولی از شروط ازدواج نیست. زیرا هیچ تضمینی برای پایداری ثروت افراد وجود ندارد.

مدیراجرایی دفتر نهاد نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه های آزاد اسلامی تصریح کرد: اگر همسران از فنون رفتارهای صحیح همه بزرگان در طول تاریخ سرمشقبگیرند از اختلافات جزیی در خانواده ها دیگر خبری نخواهد بود.

فضلی داشتن تفاهم بین طرفین را یکی از ضروریات زندگی زناشویی دانست و گفت: جوانانبا انتخاب همسران شایسته برای خود ویژگی های خوب را در زندگی عادتکنند.

این مسئول به برگزاری سلسله نشست‌های «ویژگی همسر خوب» برای دانشجویان در آستانه ازدواج و متاهلان، در واحد رشت اشاره کرد و گفت: در این سلسله نشست‌ها آموزش مهارت‌های زندگی توسط اساتید روانشناسی استان مطرح می‌شود.

وی با اشاره به برگزاری نخستین جلسه از سلسله نشست‌های ویژگی همسر خوب در واحد رشت اذعان داشت: جلسه‌های بعدی در روزهای، ۵ و ۱۹ آبان و از ساعت ۱۴ در ساختمان علوم پایه - سالن کنفرانس دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت برگزار می‌شود.

مدیراجرایی دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های آزاد اسلامی گیلان هدف از برگزاری نشست‌های مذکور را دانایی و هدایت‌گری دانشجویان، شناخت سبک زندگی و مهارت‌های زناشویی قبل و بعد از ازدواج عنوان کرد.

وی با تاکید بر اینکه یکی از مهم‌ترین اهداف برگزاری این نشست‌ها آگاهی‌بخشی در پایین آوردن آمار طلاق در جامعه است، گفت: این نشست‌ها در طول سال در دانشگاه‌های آزاد استان برگزار می‌شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز