خبرگزاری کار ایران

فرماندار آستارا:

الگوی رفتاری نیروی انتظامی نقش آموزشی مهمی در جامعه دارد

asdasd
کد خبر : ۵۰۵۲۳۵

فرماندار شهرستان مرزی بندر آستارا گفت: الگوی رفتاری نیروی انتظامی نقش آموزشی بسیار مهمی در جامعه دارد.

به گزارش  ایلنا از آستارا،  یونس رنجکش  در جمع فرماندهان و پرسنل نیروی انتظامی شهرستان مرزی بندرآستارا ضمن تشکر از تلاش های این فرماندهی و عوامل ناجا در شهرستان اظهار داشت: برغم تمام مشکلات و سختی‌های کاری که نیروی انتظامی دارد اما به واسطه ارتباط مستقیم آن با مردم نوع برخورد و تعاملات آن در جامعه بسیار حائز اهمیت است.

وی اضافه کرد: مردم مأموران نیروی انتظامی را نمادی از حاکمیت و سیاست های اجرایی در کشور می شناسند پس در این میان نوع رفتار و برخورد های این نیرو می تواند قضاوت های مختلفی را در ذهن مخاطبان ایجاد کند.

وی یادآور شد:  هر میزان الگوهای رفتاری ارائه شده از سوی عوامل انتظامی با توجه به آموزه های دینی ومذهبی ما در برخورد با اعضای جامعه مناسب و در مسیر حفظ کرامت های انسانی باشد به همان اندازه تاثیرات روحی و روانی ارزشمندی در مخاطب برجای گذاشته و نشانه ای  از رفتار اسلامی درخور جامعه ایرانی خواهد بود.

وی ضمن  تاکید برخورد با متخلفان و مجرمان اضافه کرد: در برخورد و مقابله با قانون گریزان و تهدیدکنندگان  سلامت و امنیت جامعه نباید هیچگونه کوتاهی صورت گیرد و همانگونه که تا کنون شاهد بودیم اینگونه برخورد ها نیز باید به موقع انجام شود.

فرماندار آستارا با اشاره به گردشگر پذیر بودن این شهرستان و ویژگی های خاص جغرافیایی آن ادامه داد: باید تلاش کنیم با آموزش های عمومی ضمن انجام وظایف، بسترهای تعاملی بهتری برای حضور گردشگران در منطقه که دارای فواید بسیاری بویژه در حوزه اقتصادی و اشتغال زایی است داشته باشیم.

وی توجه به حقوق شهروندی ، رعایت اخلاق اسلامی در برخورد با شهروندان را از مهمترین برنامه هایی دانست که باید توسط نیروی انتظامی انجام شود زیرا این نیرو دارای نقش اثر گذار تربیتی و آموزشی بسیاری در جامعه خواهد بود.

در ادامه این مراسم سرهنگ عزیزی فرماندهی انتظامی شهرستان مرزی بند آستارا ضمن تقدیر از فرماندار و مجموعه مسؤولان شهرستان به تعامل فرماندار ی و نیروی انتظامی در رفع مشکلات آستارا اشاره و خواستار رسیدگی های بیشتر به کاستی ها شد.

تقدیر از فرماندهان و کادر فعال و نمونه  نیروی انتظامی آستارا و همچنین خبرنگاران فعال در حوزه انتظامی آستارا از دیگر برنامه های این مراسم  بودکه در آن امام جمعه، نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی، مسؤولان ادارات و نهادهای شهرستان هم حضور داشتند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز