خبرگزاری کار ایران

نماینده عالی دولت در رودسر:

هیچ پروژه‌ای اجرایی‌نمی‌شود مگر اینکه پیوست زیست‌محیطی داشته باشد

asdasd
کد خبر : ۴۹۸۹۶۰

فرماندار رودسر گفت: در این دولت هیچ پروژه ای اجرایی نمی‌شود مگر اینکه پیوست زیست محیطی داشته باشد.

به گزارش ایلنا از رودسر، به مناسبت هفته محیط زیست رئیس و کارکنان اداره حفاظت محیط زیست شهرستان رودسر با فرماندار دیدار کردند .

امیر جانبازی رودسری در این دیدار ضمن تبریک میلاد با سعادت امام حسن مجتبی (ع) و آرزوی قبولی طاعات و عبادات در ماه مبارک رمضان گفت : یکی از سیاست‌های مدیریت شهرستان نگاه ویژه به مسئله محیط زیست است و هر کاری که در سطح شهرستان انجام می پذیرد نگاه زیست محیطی در آن دیده شده است .

وی خاطر نشان کرد : گزارش زیست محیطی برای همه پروژه های عمرانی ، اقتصادی و ... لازم و ضروری است و در این دولت هیچ پروژه ای اجرایی نمی‌شود مگر اینکه پیوست زیست محیطی داشته باشد و این نشان از اهمیت و جایگاه محیط زیست برای دولت دارد .

نماینده عالی دولت در شهرستان افزود: حفظ منابع زیست محیطی برای نسل‌های آینده بسیار مهم و حیاتی است.

جانبازی در ادامه به بحث آموزش اشاره نمود و تصریح کرد : برای موفقیت در کارها ، آموزش از مهمترین اولویت ها است و جامعه برای دست یابی به موفقیت های بزرگ نیاز به آموزش در سطوح مختلف دارد .

وی در ادامه به پیشینه فرهنگی مردم شهرستان رودسر اشاره کرد و گفت : پیشینه فرهنگی شهرستان به گونه ای است که بحث حفاظت از منابع زیست محیطی برای مردم از اهمیت بالایی برخوردار است و کمتر شهرستانی در استان وجود دارد که مانند شهرستان رودسر دارای 45 کیلومتر نوار ساحلی با فضایی بسیار دل انگیز و سرسبز باشد .

فرماندار رودسر خاطر نشان کرد : شهرستان رودسر یکی از سه شهرستان استان گیلان است که برای حفظ محیط زیست کارخانه کمپوست در آن احداث شده است و باید با برنامه ریزی درست از این کارخانه برای مدیریت زباله در شهرستان نهایت استفاده را ببریم .

جانبازی رودسری در ادامه با بیان این مطلب که  تمیز نگه داشتن یک محیط شخصیت و فرهنگ بالای مردم آن منطقه را نشان می دهد افزود : داشتن محیط پاک و سالم نقشی بسیار موثری در جذب و استقرار مسافران و گردشگران را دارا می باشد و همه باید سعی کنیم تا محیط شهرستان را پاک و تمیز نگه داریم و موارد زیست محیطی در سطح شهرستان را با جدیت پیگیری کنیم .

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز