خبرگزاری کار ایران

مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان خبر داد:

اجرای بالغ بر یکصد برنامه شاخص همزمان با ایام ارتحال امام(ره) در گیلان

asdasd
کد خبر : ۴۹۴۵۶۶

مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان با بیان اینکه ستاد بزرگداشت یاد و خاطره معمارکبیر انقلاب اسلامی همه ساله در استان تشکیل می‌شود، گفت: امسال بالغ بر یکصد برنامه شاخص در استان اجرا خواهد شد.

به گزارش ایلنا از رشت، حجت الاسلام و المسلمین مجتبی اشجری در نشست بزرگداشت یاد و خاطره معمار کبیر انقلاب اسلامی و قیام خونین 15 خرداد که در سالن شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان برگزار شد، با بیان اینکه 28 سال از عروج عارفانه امام (ره) می گذرد، اظهار کرد: فقدان امام برای این امت بسیار سخت و سنگین بود.

مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان با تاکید بر اینکه عالمان دین باید شخصیت جامع حضرت امام (ره) را به جوانان منتقل کنند، تصریح کرد: هرچه از واقعه خرداد سال 68 دور می‌شویم و فاصله بیشتر می گیریم رسالت، خطباء و اندیشمندان در عین حال دشوارتر می‌شود.

حجت الاسلام اشجری با تاکید بر اینکه بزرگداشت 14 خرداد در جهت تحکیم بنیان امام و امت باید باشد، گفت:مجلس خبرگان رهبری در انتخاب صریح و صحیح در 14 خرداد قدرت نظام مقدس اسلامی را در برابر همه چشم های به نمایش گذاشت.

 وی با اشاره به اقدام تحسین برانگیز مجلس خبرگان رهبری در انتخاب مقام معظم رهبری به عنوان رهبر انقلاب پس از فوت امام(ره)،بیان کرد:جمهوری اسلامی پس از ارتحال حضرت امام در حساس ترین شرایط زندگی دوران حیات خود قرار گرفته بوده و برخی از رادیوهای بیگانه فوت امام (ره) را تمام شدن انقلاب بیان کرده بودند، بنابراین چشم اشکبار ملت از طرفی در سوگ امام (ره) و از طرفی در انتظار اینکه چه کسی سکاندار انقلاب اسلامی خواهد بود،داشتند.

مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان  با بیان اینکه ستاد بزرگداشت یاد و خاطره معمارکبیر انقلاب اسلامی همه سال در استان تشکیل می شود،گفت: امسال بالغ بر یکصد برنامه شاخص در استان اجرا خواهد شد.

وی با اشاره به تقارن ماه مبارک رمضان و ایام ارتحال حضرت امام (ره)،افزود:امسال بدلیل تقارن ماه رمضان و ایام ارتحال امام(ره) پیاده روی تا حرم مطهر اما خمینی برگزار نمی شود.

مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان از برگزاری ویژه برنامه استانی مراسم گرامیداشت امام خمینی (ره)،گفت:مراسم گرامیداشت معمار کبیر انقلاب اسلامی 10 صبح 14 خرداد با سخنرانی آیت الله سید احمد خاتمی،امام جمعه موقت تهران در مصلی امام خمینی (ره) رشت برگزار می شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز