خبرگزاری کار ایران

طی ۴۸ ساعته گذشته صورت گرفت؛

پوشش ۴۱ مورد حریق، حادثه و خدمات ایمنی توسط آتش‌نشانان شهر باران

asdasd
کد خبر : ۴۸۹۰۰۱

معاون عملیات سازمان آتش‌نشانی گفت: مرکز ستاد فرماندهی و کنترل ۱۲۵ آتش نشانی در ۴۸ ساعت گذشته پاسخگوی ۹۳۰ تماس شهروندان بوده که از این تعداد ۴۱ عملیات اطفای آتش، پیشگیری از بروز حوادث و ارائه خدمات ایمنی بوده است.

به گزارش ایلنا از رشت، آتش‌نشانان و تیم‌های امداد و نجات ۱۳ ایستگاه آتش‌نشانی در ۴۸ ساعت گذشته اقدامات لازم را نسبت به امداد رسانی و اطفای آتش در ۴۱ مورد حریق، حادثه و خدمات ایمنی به شهروندان، ارائه دادند.

شهرام مومنی معاون عملیات سازمان آتش نشانی گفت: مرکز ستاد فرماندهی و کنترل ۱۲۵ آتش نشانی در ۴۸ ساعت گذشته پاسخگوی ۹۳۰ تماس شهروندان بوده که از این تعداد ۴۱ عملیات اطفای آتش، پیشگیری از بروز حوادث و ارائه خدمات ایمنی بوده است.

وی در ادامه با بیان اینکه متاسفانه روز گذشته شاهد مرگ شهروند ۴۸ ساله بواسطه گیر کردن در میان بالابر ناایمن و دیوار رستوران بودیم، افزود: این عملیات ها با ۶۸ مرتبه خروج خودرو ها ی اطفایی و نجات جهت پوشش ۱۶ مورد حریق ضایعات و علفزار، ۵ مورد رها سازی حیوانات، ۲ مورد استقرار خودرویی، ۲ مورد حریق منزل مسکونی، ۳ مورد رها سازی حلقه انگشتری، ۵ مورد قفل درب و محبوس شدن افراد در منزل مسکونی و آسانسور، یک مورد حریق سطل زباله، یک مورد گیر کردن شخصی در میان بالابر، یک مورد حریق بنر تبلیغاتی، یک مورد حریق خودرو و ۴ مورد خدمات ایمنی بوده است.

مومنی در پایان بواسطه گرم تر شدن هوا به شهروندان بخصوص کشاورزان توصیه کرد: از به آتش کشیدن علفزارها خودداری کرده و با رعایت نکات و توصیه های ایمنی به جهت کاهش خسارات ناشی از اینگونه آتش سوزی ها ضمن رعایت و احترام به حقوق شهروندی نسبت به پیشگیری و بروز هرگونه آتش سوزی علفزار و ضایعات اقدام کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز