خبرگزاری کار ایران

معاونت عملیات سازمان آتش‌نشانی خبر داد:

پوشش ۳۴ مورد حریق و حادثه در ۴۸ ساعت گذشته توسط آتش‌نشانان شهر باران

asdasd
کد خبر : ۴۳۲۵۴۲

معاونت عملیات سازمان آتش نشانی گفت: در ۴۸ ساعت‌گذشته آتش‌نشانان و تیم‌های امداد و نجات ۱۲ ایستگاه آتش‌نشانی، بالغ بر ۳۴ مورد حریق و حادثه و همچنین خدمات ایمنی به شهروندان ارائه کردند.

به گزارش ایلنا از رشت، شهرام مومنی معاونت عملیات سازمان آتش‌نشانی گفت: مرکز ستاد فرماندهی و کنترل ۱۲۵ آتش نشانی در ۴۸ ساعت گذشته پاسخگوی بالغ بر ۹۵۶ مورد تماس شهروندان بوده که از این تعداد امداد رسانی به ۳۴ مورد حریق ، حادثه و خدمات ایمنی به شهروندان از مهمترین این تماس‌ها بوده است.

وی افزود: مجموع این عملیات‌ها با ۴۰ مرتبه خروج خودروهای اطفایی و نجات جهت پوشش ۱۲ مرتبه قفل درب و محبوس شدن افراد در منزل مسکونی ، خودرو و آسانسور، ۲ مورد رها سازی و زنده گیری حیوانات، یک مورد استقرار خودرویی، یک مورد حریق تجاری، ۳ مورد حریق خودرو، ۷ مورد حادثه سقوط درخت، ۲ مورد نشت گاز از علمک گاز منزل مسکونی، یک مورد عملیات غواصی و امداد رسانی جهت یافتن جوان غرق شده فومنی در رودخانه فومن و ۴ مورد خدمات ایمنی بوده است.

مومنی در پایان افزود: رعایت نکردن اصول ایمنی، نشانه دانش، مهارت و یا شهامت نیست بلکه گویای بی‌توجهی است که خسارات جبران ­ناپذیری به دنبال خواهد داشت. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز