خبرگزاری کار ایران

مدیر عامل سازمان آتش نشانی شهرداری قم اعلام کرد؛

برگزاری دوره های آموزشی امداد و نجات برای شهروندان

asdasd
کد خبر : ۱۷۰۷۹۴

چهار دوره آموزش تکمیلی آتش نشان داوطلب خانم به مدت هشتاد ساعت به صورت تئوری و عملی در مرکز آموزش برگزار شد / در پایان دوره به شرط قبولی در آزمون کتبی گواهینامه ای به داوطلبین اعطاء می گردد.

ایلنا: مدیر عامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قم گفت: به منظور کاهش تلفات مالی و جانی شهروندان این سازمان اقدام به برگزاری کلاس های آموزشی برای شهروندان در رده های سنی مختلف نموده است.

به گزارش ایلنا، عباس جعفری با بیان اینکه آموزش آتش نشان داوطلب آقا و خانم یکی از مهمترین اهداف این دوره آموزشی است، اظهار داشت: در این دوره، چهار دوره آموزش تکمیلی آتش نشان داوطلب خانم به مدت هشتاد ساعت به صورت تئوری و عملی در مرکز آموزش برگزار شد.

وی ادامه داد: داوطلبین در این دوره با سیستم های اعلام و اطفا، راه های مقابله با حریق ها و انفجارات گاز های شهری و LPG، نحوه انتقال سیلندرهای گاز مایع از محیط بسته به بیرون، کار با کپسول های آتش نشانی، خطرات برق، راه های فرار از محیط های بسته پر از دود در منازل و غیره را آشنا شدند.

جعفری در پایان خاطر نشان کرد: در پایان دوره به شرط قبولی در آزمون کتبی گواهینامه ای به داوطلبین اعطاء می گردد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز